• Fridolino

Hur lång är du? (tjejer)

Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)
  • Anpema

174 och nöjd men skulle inte tacka nej till någon centimeter till.

• Blåklockan79

Jag är 179 cm lång, skulle gärna vara längre typ 182... Fast inte när jag köper byxor eller försöker hitta en snyggare jacka än en sportvariant, för då är det svårt att få till benlängen eller midjan på rätt ställe. Gäller klänningar med för den delen.

• Lokaldelen

Är ca 162cm & skulle vilja vara någon cm längre. Når inte upp till översta hyllorna, och måste stå på fönsterbrädan när jag ska putsa mina fönster, för att det är högt i tak

• Spartacus
    timalillah skrev 2009-07-27 17:44:25 följande:
    Längden är perfekt för mig i jämförelse med min man och ingen annans, varför tolkar ni för mkt i det .
    får jag inte tycka att du har en förlegad syn? men det har du.

det är tydligen viktigt att mannen är längre än kvinnan, varför liksom?
    beskydd?
  • drakvinge

156cm skulle gärna vara längre, så man når lite mer i affärer och så.
    Har ju ioförsig en man som är 189cm, men honom har jag ju inte med mig överallt ;)

• nano
    drakvinge skrev 2009-07-27 20:51:59 följande:
    156cm skulle gärna vara längre, så man når lite mer i affärer och så.Har ju ioförsig en man som är 189cm, men honom har jag ju inte med mig överallt ;)
    Hihi, nästan samma mått här

Jag är 156,5 och sambon 187. Men jag är faktiskt helt nöjd med min längd, har aldrig önskat att jag vore längre.
Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)