• Fridolino

Hur lång är du? (tjejer)

Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)
  • rosenkind
    Manchester skrev 2009-07-28 02:46:16 följande:
    160 cm och nöjd med det. Jag gillar att vara kort, men jag vet förstås inte hur det är att vara lång. Enda gången jag är missnöjd är när jag ska köpa byxor. Tror verkligen exempelvis HM:s inköpare att de som har storlek 36 i allmänhet är över 170 cm långa? Jag har ganska långa ben i förhållande till min längd, men i vissa affärer, särskilt HM, är alla byxor ändå 5-10 cm för långa.
    samma problem här och då är jag 7 cm längre än dig Jag köper oftast storlek 36 och alla byxor är för långa...sist hittade jag ett par på esprit som passade i längden...deras SHORT Lite lustigt tycker jag...jag menar hur hittar alla som är kortare än mig byxor om jag köper short? såååå kort är jag väl ändå inte...
  • LillaFamiljenGustav

167 cm och det är det enda jag är nöjd med med mig själv

• Eikna

183 och 41-42 iskor, inte de roligaste när man var tonåring men nu känns det bara ok..skulle ibland vilja känna mig liten och gullig men det det är ju bara o glömma...

• avocadomacka

170. jag är nöjd :) Skulle hellre vara kortare än längre, då korta tjejer är så gulligt :)

• Eikna

ett litet tillägg....som tur är är min kille 201 så jag kan ha lite klack på skorna ibland....

• Siili

Prick 150 cm. Visst skulle det vara trevligt att vara lite längre, men jag bryr mig inte så mycket nu för tiden. Är rätt så nöjd ändå. :)

• Pandan82

178 och helnöjd faktiskt. Är dock problem när jag ska köpa tröjor, har långa ben, men överkroppen är ju också längre och kläder i storlek 38 verkar vara anpassade för kortare brudar.

Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)