Sex med högklackade skor på?
Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..
Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..
11 cm
Efter utekvällar på stan bruker jag be tjejen behålla sina högklackade på när vi har sex
Själv älskar jag när kvinnor har klackar i sängen,
självklart med nylon...
Snyggt ju
Snyggt ju
missionären när hon har stumpar och högklackat
Svar ja, så ofta det går...även om de åker av efter ett tag
Blir fina bilder.
Samlar på höga klackar och har 4 sektioner 40-hyllor med alla uppställda.
Tror 18cm är de högsta.
Inte ofta
Nån gång ibland, med stayups el. strumpor/höfthållare. Men bara i missonären, annars förstör man ju laknen. Brukar kalla dom "bena i vädret-skor".
Variation och överraskning är ett extra krydda i sexet.
Inte som ?rekvisita? vid dominans då?
Min fru hade ett par rosa lackpumps med sylvassa klackar igår. Har fortfarande märken efter klackarna på mitt bröst 🤭
Jag kan inte gå i klackar, så nej. Tänkte att jag behövde lära mig det till mitt bröllop men vi gifte oss borgerligt så slapp det.
Jag har kanske lite hybris vad gäller mitt utseende, men jag har aldrig känt att jag behöver det. Dessutom är jag bara 155 så jag skulle vara kort ändå trots klackar.