• Anonym (nyfiken)

Sex med högklackade skor på?

Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..

• Svar på tråden Sex med högklackade skor på?
  • Pussan
    Hanna F skrev 2018-05-04 07:19:02 följande:
    Mina 16 cm pussan 
    Härligt sexigt Hanna. Var köper du dem? jag vill absolut prova. Klarar nog bara en kort stund till att börja med, men jag behöver väl inte stå upp så länge....
  • Pussan
    Hanna F skrev 2018-05-04 12:26:07 följande:
    Då får du ju köpa till henne  A oki jo så är det ju Svenska tjejer är generellt usla på att använda högklackat . Då är hon som jag jag har med klackar hela tiden men många tycker det är konstigt när man säger man går med klackar inne 
    Tyvärr är det typiskt svenskt att man ska ¨inte vara då märkvärdig, jag duger som jag är¨... men liksom du förstår jag inte att man inte själv vill känna sig fin och sexig. För det kan åtminstone inte jag göra i t-shirt och mysbrallor...och clogs... i och för sig tycker jag att det är rätt fint med flip-flops också, bara de har lite höjd. Men då får jag vara fin f ö med t ex kort kjol eller nåt, ripped jeans kanske
  • Pussan
    Mella-Bella skrev 2018-05-04 14:02:06 följande:
    Låter jättemysigt ju, underbart att ta hand om en trött man efter lång arbetsdag. Själv är jag ensam men ibland så..
    Men du verkar ju vara en mysig tjej med go i, det kan väl inte vara så för evigt?
  • Mella-Bella
    Pussan skrev 2018-05-04 22:58:13 följande:

Men du verkar ju vara en mysig tjej med go i, det kan väl inte vara så för evigt?

Tack, det verkar du med :)

Vet inte om jag förstår frågan men menar du evigt ensam? Jag vet inte hur det blir riktigt. Med ensam menade jag då att jag inte har seriöst förhållande. Män man träffar verkar vilja ha "mer" efter ett tag om man träffats regelbundet men svårt att hitta någon som man tror det kommer funka med...

Bor du ihop med din lover nr. 1 eller vad du kallade honom för?
  • Pussan
    Mella-Bella skrev 2018-05-04 23:20:48 följande:
    Tack, det verkar du med :)

Vet inte om jag förstår frågan men menar du evigt ensam? Jag vet inte hur det blir riktigt. Med ensam menade jag då att jag inte har seriöst förhållande. Män man träffar verkar vilja ha "mer" efter ett tag om man träffats regelbundet men svårt att hitta någon som man tror det kommer funka med...

Bor du ihop med din lover nr. 1 eller vad du kallade honom för?
    Jo jag menade så. Tänkte mig, som du själv skriver, att du inte saknar erbjudanden. 
    Lover kallar jag honom här, ja. Njaa...vi har varsin bostad, men sover ofta på samma ställe. Oftast hos mig men långt ifrån alltid. Fungerar väldigt bra för oss. Och han är ok med att jag har andra älskare. Inte alla fungerar så, jag vet, men för oss passar det. Man måste nog ha passerat familj- och barnstadiet för att det ska fungera så bra
  • Mella-Bella
    Pussan skrev 2018-05-05 00:05:11 följande:

Jo jag menade så. Tänkte mig, som du själv skriver, att du inte saknar erbjudanden. 

Lover kallar jag honom här, ja. Njaa...vi har varsin bostad, men sover ofta på samma ställe. Oftast hos mig men långt ifrån alltid. Fungerar väldigt bra för oss. Och han är ok med att jag har andra älskare. Inte alla fungerar så, jag vet, men för oss passar det. Man måste nog ha passerat familj- och barnstadiet för att det ska fungera så bra

Innerst inne vill jag väl också med en speciell, men tycks alltid finnas vissa problem som får mig att tveka. Men får väl se vad som händer framöver.

Ok men du får ta hand om honom då tänker jag mig? vänta hemma med högklackat och så.

Egentligen skulle jag tycka det var jättetrevligt att vara hemmafru med extra allt, skinande rent hus och när han kommer hem har jag god mat klar och står där i raffset och skorna med ett glas vin åt han efter en lång arbetsdag, massage ffår han också. Liknande inlägg 222. Har väl också blivit ungefär så ibland, men bor ju inte ihop
  • Hanna F
    Pussan skrev 2018-05-04 22:57:01 följande:
    Tyvärr är det typiskt svenskt att man ska ¨inte vara då märkvärdig, jag duger som jag är¨... men liksom du förstår jag inte att man inte själv vill känna sig fin och sexig. För det kan åtminstone inte jag göra i t-shirt och mysbrallor...och clogs... i och för sig tycker jag att det är rätt fint med flip-flops också, bara de har lite höjd. Men då får jag vara fin f ö med t ex kort kjol eller nåt, ripped jeans kanske
    Köpte dessa hos Eve collection i Stockholm men finns på många andra ställen på nätet typ Sko feber sök bara Pleaser Devious
    Klart du ska ha sådana
    Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Z)
    Hanna F skrev 2018-05-05 10:30:04 följande:

Köpte dessa hos Eve collection i Stockholm men finns på många andra ställen på nätet typ Sko feber sök bara Pleaser Devious

Klart du ska ha sådana

Tack för tipset.

Min sambo skulle älska dessa.
  • Pussan
    Mella-Bella skrev 2018-05-05 08:24:16 följande:
    Innerst inne vill jag väl också med en speciell, men tycks alltid finnas vissa problem som får mig att tveka. Men får väl se vad som händer framöver.

Ok men du får ta hand om honom då tänker jag mig? vänta hemma med högklackat och så.

Egentligen skulle jag tycka det var jättetrevligt att vara hemmafru med extra allt, skinande rent hus och när han kommer hem har jag god mat klar och står där i raffset och skorna med ett glas vin åt han efter en lång arbetsdag, massage ffår han också. Liknande inlägg 222. Har väl också blivit ungefär så ibland, men bor ju inte ihop
    Vi tar väl hand om varandra tycker jag, jobbar båda men passar upp varandra lite omväxlande och försöker göra oss sexiga, så som vi båda gillar. 
  • Pussan
    Hanna F skrev 2018-05-05 10:30:04 följande:
    Klart du ska ha sådana
    Klart jag ska! Ska kolla runt vad som finns
Svar på tråden Sex med högklackade skor på?