Sex med högklackade skor på?
Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..
Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..
Men du verkar ju vara en mysig tjej med go i, det kan väl inte vara så för evigt?
Jo jag menade så. Tänkte mig, som du själv skriver, att du inte saknar erbjudanden.
Lover kallar jag honom här, ja. Njaa...vi har varsin bostad, men sover ofta på samma ställe. Oftast hos mig men långt ifrån alltid. Fungerar väldigt bra för oss. Och han är ok med att jag har andra älskare. Inte alla fungerar så, jag vet, men för oss passar det. Man måste nog ha passerat familj- och barnstadiet för att det ska fungera så bra
Köpte dessa hos Eve collection i Stockholm men finns på många andra ställen på nätet typ Sko feber sök bara Pleaser Devious
Klart du ska ha sådana