• Anonym (nyfiken)

Sex med högklackade skor på?

Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..

• Svar på tråden Sex med högklackade skor på?
  • Pussan
    Hanna F skrev 2018-05-13 20:36:44 följande:
    Fast håller inte med man vänjer ju fötterna vid den onaturliga vinkeln visst hälsenan förkortas men har man klackar jämt spelar det ju ingen roll vill man vara fin får man lida pin
    Dessutom är vi olika skapta, inte alla mår bäst i platta skor utan en del går faktiskt bättre med hög klack. Det beror på hur fötter, vader, lår och rygg är skapta och sammansatta. Man kan inte bedöma alla efter samma måttstock lika lite som man kan tro att alla människor ska vara högerhänta eller hetero eller ärliga skattebetalare - även om de flesta är så
  • Hanna F
    Pussan skrev 2018-05-13 23:11:12 följande:
    Dessutom är vi olika skapta, inte alla mår bäst i platta skor utan en del går faktiskt bättre med hög klack. Det beror på hur fötter, vader, lår och rygg är skapta och sammansatta. Man kan inte bedöma alla efter samma måttstock lika lite som man kan tro att alla människor ska vara högerhänta eller hetero eller ärliga skattebetalare - även om de flesta är såe
    exakt så är det ju 
    Hanna fartdåren persson
  • New  Dawn
    Pussan skrev 2018-05-13 23:11:12 följande:

Dessutom är vi olika skapta, inte alla mår bäst i platta skor utan en del går faktiskt bättre med hög klack. Det beror på hur fötter, vader, lår och rygg är skapta och sammansatta. Man kan inte bedöma alla efter samma måttstock lika lite som man kan tro att alla människor ska vara högerhänta eller hetero eller ärliga skattebetalare - även om de flesta är så

Nej skelettet är ungefär lika, skapta på de flesta människor om det inte har någon unik avvikelse. Så olika är inte människor att vissa är skapta för höga klackar. Det är helt enkelt fel!
    Anyone can hate. It costs to love.
  • New  Dawn
    Hanna F skrev 2018-05-13 23:17:13 följande:

exakt så är det ju 

Nej skelett och leder har inte den avvikelsen.
  • New  Dawn
    Anonym (sluta nu) skrev 2018-05-13 23:05:36 följande:

Fan vad ni tjatar. Kan hon inte få gå i högklackad om hon vill ?    

Vad har ni egäntligen för problem med detta.   Herregud !     

Du behöver inte läsa! Bra va

Hon får givetvis gå i höga klackar, men jag jag säger emot osanningar om att det är bra, för det är helt enkelt en lögn.

Dessutom fattar jag inte att flera kvinnor här hajpar beteendet. Jag är kritisk mot hejarrop att det är duktigt och imponerande att begränsa sin rörelsefrihet och stå ut med att lida pin. Att tycka att sex utan klackar är konstigt, och behöva gå upp mitt i natten och sätta på sig höga klackar för att ha sex, är tydligen något eftersträvansvärt.

Tycket du att det verkar bra?
  • New  Dawn
    Hanna F skrev 2018-05-13 22:55:04 följande:

Haha jodå var ute i skogen med dottern i dag 

Ja, och det går inte att gå normalt när klacken sjunker ner i lera och mark.
  • Hanna F
    New Dawn skrev 2018-05-13 23:30:10 följande:
    Ja, och det går inte att gå normalt när klacken sjunker ner i lera och mark.
    Går hur bra som helst man får låta bli vila på klacken bara samma som när man går på gräs visst sjunker man ibland men vad gör det 
    Hanna fartdåren persson
  • New  Dawn
    Hanna F skrev 2018-05-14 07:54:43 följande:

Går hur bra som helst man får låta bli vila på klacken bara samma som när man går på gräs visst sjunker man ibland men vad gör det 

Jag tycker det verkar hur dumt som helst. Varför inte ha skor som passar för ändamålet?

Du visar själv hur klackarna sjunker ner. Jag vet precis hur det fungerar. Det är jättebökigt att gå och inte kan det se fint ut heller(som ju är syftet) när du sjunker ner titt som tätt.

Jag har väldigt svårt att ta dig och dina inlägg på allvar, men har försökt... men du är hursomhelst en förebild eller i alla fall något flera kvinnor här imponeras av och avundas .... Vilket är det jag reagerar mest på egentligen.

Och det upprör tydligen många att jag ifrågasätter dig...

Du har onekligen ett fantastiskt stöd
  • Hanna F
    New Dawn skrev 2018-05-14 08:11:38 följande:
    Jag tycker det verkar hur dumt som helst. Varför inte ha skor som passar för ändamålet?

Du visar själv hur klackarna sjunker ner. Jag vet precis hur det fungerar. Det är jättebökigt att gå och inte kan det se fint ut heller(som ju är syftet) när du sjunker ner titt som tätt.

Jag har väldigt svårt att ta dig och dina inlägg på allvar, men har försökt... men du är hursomhelst en förebild eller i alla fall något flera kvinnor här imponeras av och avundas .... Vilket är det jag reagerar mest på egentligen.

Det får du ju tycka så klart jag har klackar för jag gillar det och är snyggt nä det är inte jätte bökigt att gå i vad gör det om det sjunker lite ?  .Men så typiskt svenskt vad som passar vissa länder är det ju inget konstigt 
    Hanna fartdåren persson
  • Mella-Bella

Men uppenbarligen behöver hon inget stöd då hon ändå gör precis allt som faller henne in oavsett vad någon av oss har för åsikter om det.
Svar på tråden Sex med högklackade skor på?