• Anonym (nyfiken)

Sex med högklackade skor på?

Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..

• Svar på tråden Sex med högklackade skor på?
  • Hanna F
    Anonym (skor) skrev 2018-05-15 07:55:03 följande:

Vad är det som är så bra med högklackade skor

Vad är det som är så bra med platta skor ? man kan ju vända på det med det handlar ju om ett val vilket man trivs bäst i men vad som är b äst med högklackat ja det är väl att det är så otroligt snyggt sen får man en annan hållning känner sig kvinnligare sexigare 
    Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Bh)

Helt rätt Hanna så är det sen passar det bra till alla plagg även jeans med nylonstrumpor till....

• Hanna F
    Anonym (Bh) skrev 2018-05-15 08:10:04 följande:

Helt rätt Hanna så är det sen passar det bra till alla plagg även jeans med nylonstrumpor till....

Jeans och höga stilettklackar är ju bara så rätt avslappnad klädsel men ändå snyggt
    Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Bh)

Ja tycker det är snyggt/ sexigt brukar ha de vår o höst

• Uffeking
    Anonym (Bh) skrev 2018-05-15 07:09:12 följande:

Bjuder på sandaler

Kanonläckert. Passar perfekt till dina fina ben.
  • Anton Chigurh
    Pussan skrev 2018-05-14 22:46:56 följande:

Nej vet du, det är inte fel för alla. Jag får ont i rygg och vader om jag går en hel dag platta skor. Behöver ca 5 cm, gärna 7, det fungerar bäst för min kropp. Även om du inte tror det.

Ja, det är ju allmän kännedom att gå i högklackat ÄR rena hälsokuren för ben, hälsenor, ligament osv....Ja, fötterna mår som ALLRA bäst ju längre tid du faktiskt traskar på i dina höga klackar, pussan.

Att folk ska vara så förbannat tröga, alltså......det är ju bara å tugga i sig att högklackat ÄR bäst för kroppen.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Jannne k

Häligt med kvinnor i högklackat ingen som använder sandaler med snörning de tycker jag är sexigt.

• Hanna F
    Anton Chigurh skrev 2018-05-15 09:43:35 följande:
    Ja, det är ju allmän kännedom att gå i högklackat ÄR rena hälsokuren för ben, hälsenor, ligament osv....Ja, fötterna mår som ALLRA bäst ju längre tid du faktiskt traskar på i dina höga klackar, pussan.

Att folk ska vara så förbannat tröga, alltså......det är ju bara å tugga i sig att högklackat ÄR bäst för kroppen.
    Handlar inte om att vara tröga eller vad som är bäst utan att vi är olika och tycker olika 
    Hanna fartdåren persson
  • Anonym (procenten)
    Hanna F skrev 2018-05-15 10:56:00 följande:

Vilket är patetiskt ??

Det är patetiskt när andra får ont i röven av åsikter, men när Anton och New Dawn får ont i röven av andras åsikter då är det inte patetiskt. Allting handlar dessutom om dem två, därför det är ju mest för åsikterna kommer från just dem två som folk får ont i röven, det blir lite extra patetiskt.
Svar på tråden Sex med högklackade skor på?