Sex med högklackade skor på?
Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..
Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..
Jodå jag gör som det passar mig och jag är nöjd med hur jag valt för det passar mitt liv bäst men ändå kan jag någonstans inte undgå att imponeras att man orkar, precis hela dagarna.Men som jag själv har valt för egen del så håller jag mer med ditt resonemang än Hannas.
Ja, vi har väl mer lika uppfattning egentligen.
Jag är är lika lite imponerad som jag är av andra idéer om kläder/skor som begränsar kvinnors rörelsefrihet. Tex hårt snörade liv, eller där man binder fötterna för att de ska bli små. Visst har kulturer tvingat kvinnor till detta, men jag skulle inte imponeras av att någon gör det frivilligt för någonstans är det inte "normalt" för kroppen. Att man kan välja mer opraktiska skor ibland är något helt annat, tycker jag. I vissa sammanhang spelar det knappt någon roll, om man inte ska stå eller gå så länge.
Jag har själv gått på gräs, grus, på kulvertsten, och sprungit i högklackat,(tex för att hinna med en buss) och det fungerar dåligt, särskilt med smala klackar.
Var någonstans framgår det att jag inte tål att någon har en åsikt som inte passar mig?
(Anton behöver inte svara, det räcker med New Dawn)
Jaha då får jag be om ursäkt. Har verkligen aldrig menat att ¨döma ut¨ andra. Men jag kanske kan få skriva att jag inte förstår vissa saker när jag inte gör det.
Jaha då får jag be om ursäkt. Har verkligen aldrig menat att ¨döma ut¨ andra. Men jag kanske kan få skriva att jag inte förstår vissa saker när jag inte gör det.
Fast håller inte med man vänjer ju fötterna vid den onaturliga vinkeln visst hälsenan förkortas men har man klackar jämt spelar det ju ingen roll vill man vara fin får man lida pin