• Anonym (nyfiken)

Sex med högklackade skor på?

Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..

• Svar på tråden Sex med högklackade skor på?
  • Anonym (Milfy)
    New Dawn skrev 2018-05-14 08:11:38 följande:
    Jag tycker det verkar hur dumt som helst. Varför inte ha skor som passar för ändamålet?

Du visar själv hur klackarna sjunker ner. Jag vet precis hur det fungerar. Det är jättebökigt att gå och inte kan det se fint ut heller(som ju är syftet) när du sjunker ner titt som tätt.

Jag har väldigt svårt att ta dig och dina inlägg på allvar, men har försökt... men du är hursomhelst en förebild eller i alla fall något flera kvinnor här imponeras av och avundas .... Vilket är det jag reagerar mest på egentligen.

Och det upprör tydligen många att jag ifrågasätter dig...

Du har onekligen ett fantastiskt stöd
    Det är hyfsat svårt att ta dina argument och din pekpinnementalitet på allvar också. Jag har försökt.
  • Anonym (Z)
    Anonym (Bh) skrev 2018-05-14 08:28:24 följande:

Klackar på

Oj....snyggt och sexigt.

Läckert med shorts och klackar
  • Pussan
    Anonym (Bh) skrev 2018-05-14 14:57:29 följande:

De benen är 50 årMajken x du själv då ingen bild o lägga upp????

Mina ben är också 50 och jag önskar att de var lika snygga som dina. Fin bild på en fin brud.
  • Pussan
    New Dawn skrev 2018-05-13 23:18:40 följande:
    Nej skelettet är ungefär lika, skapta på de flesta människor om det inte har någon unik avvikelse. Så olika är inte människor att vissa är skapta för höga klackar. Det är helt enkelt fel!
    Nej vet du, det är inte fel för alla. Jag får ont i rygg och vader om jag går en hel dag platta skor. Behöver ca 5 cm, gärna 7, det fungerar bäst för min kropp. Även om du inte tror det.
  • Anonym (Bh)

Tack pussan ja dessa är 11 lite för högt för en hel dag...

• Anonym (MajkenX)
    Anonym (Bh) skrev 2018-05-15 07:09:12 följande:

Bjuder på sandaler

Lika sexigt som vanligt , vita sommar skor och dina fina ben underbart.
  • Anonym (skor)

Vad är det som är så bra med högklackade skor

Svar på tråden Sex med högklackade skor på?