• Anonym (nyfiken)

Sex med högklackade skor på?

Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..

• Svar på tråden Sex med högklackade skor på?
  • Chips
    Anonym (Bh) skrev 2018-05-22 08:51:58 följande:

11 cm

Jag fattar inte, menar du att du har de där skorna på dig då du knullar?
  • Chips
    Anonym (Bh) skrev 2018-05-22 09:52:05 följande:

Ja händer o på stan

Ok
  • Anonym (30cm)
    kvinnamedskinnpånäsan skrev 2018-05-18 08:49:48 följande:

Sluten grupp www.familjeliv.se/forum/group/123850 , för att söka så får ni inte glömma att skriva en pressentation om kön och ålder.

Jag själv är inte så sexig I högklackat som min underbara sons mamma...
    ... hon gillar att bli fotograferad in sexiga bilder. ...och ofta sex här och där nästan alltid I högklackat.

Of topic men ett svar till kvinnamedskinnpånäsan
    ... men att gå med I en grupp här på familjeliv för att byta sexbilder. Hmmm vad är man rädd för eftersom man måste ha en privat grupp? Andras avund? eller att bilderna skall spridas? (Då är man ju patetsisk, någon I gruppen har ju alla möjligheter att sprida bilderna I alla fall.)

• kvinnamedskinnpånäsan
    Anonym (30cm) skrev 2018-05-22 11:33:17 följande:

Jag själv är inte så sexig I högklackat som min underbara sons mamma...

... hon gillar att bli fotograferad in sexiga bilder. ...och ofta sex här och där nästan alltid I högklackat.

Of topic men ett svar till kvinnamedskinnpånäsan

... men att gå med I en grupp här på familjeliv för att byta sexbilder. Hmmm vad är man rädd för eftersom man måste ha en privat grupp? Andras avund? eller att bilderna skall spridas? (Då är man ju patetsisk, någon I gruppen har ju alla möjligheter att sprida bilderna I alla fall.)

I den slutna gruppen Våra sexiga bilder får man visa hur mycket hud man vill, det får man inte i dom vanliga trådarna.
  • New  Dawn
    Anonym (procenten) skrev 2018-05-15 12:57:26 följande:

Det är patetiskt när andra får ont i röven av åsikter, men när Anton och New Dawn får ont i röven av andras åsikter då är det inte patetiskt. Allting handlar dessutom om dem två, därför det är ju mest för åsikterna kommer från just dem två som folk får ont i röven, det blir lite extra patetiskt.

Jag får inte ont i röven av någons åsikter. Däremot säger jag emot när jag tycker något är fel.

Att alltid gå med högklackat ÄR, de facto, inte bra för kroppen. Ren fakta.

Att dessutom ha det i skogen låter mest korkat, tycker jag . För det måste vara extremt besvärligt. Att påstå något annat är en lögn.

Dessutom tycker jag (min åsikt) att det låter väldigt begränsande att inte kunna ha sex utan att ha högklackat. Att tycka att det känns konstigt att ha sex utan höga klackar har jag svårt att förstå.

Nej allt handlar inte om oss. Det är du som höjer oss på det sättet . Du måste ha missuppfattat väldigt mycket.

Jag säger emot. Det stör folk sig på. Och tyvärr måste jag informera om att jag inte avser att ändra på det.

Jag tar villigt emot kritik, adekvata kommentarer, och alla möjliga argument... eller påhopp om någon tycker det är kul... men förvänta er inte att jag tyst ska tiga.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • ano1
    Anonym (Bh) skrev 2018-05-22 08:51:58 följande:

11 cm

Snyggt och sexigt.

Både klacken och skons design är snygga.

Men...kan du gå i dom ?

Eller bara för sängaktiviteter ?
  • Anonym (Bh)

Några timmar är lagomt att gå i de

Svar på tråden Sex med högklackade skor på?