Sex med högklackade skor på?
Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..
Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..
11 cm
11 cm
Ja händer o på stan
Ja händer o på stan
Sluten grupp www.familjeliv.se/forum/group/123850 , för att söka så får ni inte glömma att skriva en pressentation om kön och ålder.
Ur läckert i rött
Jag själv är inte så sexig I högklackat som min underbara sons mamma...
... hon gillar att bli fotograferad in sexiga bilder. ...och ofta sex här och där nästan alltid I högklackat.
Of topic men ett svar till kvinnamedskinnpånäsan
... men att gå med I en grupp här på familjeliv för att byta sexbilder. Hmmm vad är man rädd för eftersom man måste ha en privat grupp? Andras avund? eller att bilderna skall spridas? (Då är man ju patetsisk, någon I gruppen har ju alla möjligheter att sprida bilderna I alla fall.)
Det är patetiskt när andra får ont i röven av åsikter, men när Anton och New Dawn får ont i röven av andras åsikter då är det inte patetiskt. Allting handlar dessutom om dem två, därför det är ju mest för åsikterna kommer från just dem två som folk får ont i röven, det blir lite extra patetiskt.
11 cm
Några timmar är lagomt att gå i de