• Anonym

-----Rökning under graviditeten-----

idiblon, bra sagt!

Ni andra som tar åt er, lika bra, ni kanske vaknar till då!

• Anonym

MalinR86
    Bra sagt!!!

Alla som tar åt sig känner sig bara så träffade. Så är det bara. Varje gång jag ser en kvinna/man som röker i närheten av sitt barn blir jag ursinnig på. Större egoist för sitt barn kan man inte bli i en just sådan situation!

Varför chansa?

• Anonym

Mamma till Wilma,
    Är man smart om man röker och är gravid?

• Anonym

Mamma till Wilma,
    I mina ögon, fullkomligt dum i huvudet om man röker och utsätter andra för skada. Men det är jag det.

• Anonym

Hmmm, nu skall jag vara smart idag, tror jag skall börja röka....

Nja, köper inte heller det.

• Anonym

Mamma till Wilma,
    Saken hör ju till att i detta forum att man skall få säga sin mening. Alla får tycka vad de vill utan att någon skall säga att, "du får inte tycka så". Ordet Dum, är inte ett skälsord. Detta är ett uttryck som jag skulle gissa de flesta som är rädda om sitt barn glädeligen skulle våga säga. Min far var oxå rökare, vi var bästa vänner, men jag tycker att han var dum. Idag är han död p.g.a sin rökning.

• Anonym

Denna debbatt kommer att komma fram och tillbaka. Vi alla "normala" människor vet att det är farligt. Varför dessa trådar startas vet jag inte. Och när rökande gravida eller föräldrar kommer med inlägg om att det är inte farligt att röka eller att mitt barn föddes utan problem, anser jag vara dumma kommentarer, snarare värre kommentarer skulle skrivas om jag inte riskerade att bli "anmäld" av någon som känner sig allt för träffad.

• Anonym

Nääeeh, ere sant? Grattis evaviola!! Lyckades du att fimpa då?

• Anonym

tha princes

jo peddos e va dom vill,mördare e som dom vill osv..

e d ok då?
    för du tycker ju att alla ska få va som dom vill.

• Anonym

Jag skulle aldrig se ner på någon som röker under sin gravidtet..
    Har själv slutat röka, men vet hur svårt det kan vara..
    Det är ett val som man gör och det är inte upp till någon annan och döma utifrån det..

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----