• Konservativ

Trump vann- fascisterna förlorade

Efter åratal av förföljelse genom politiska rättegångar både mot Trump och hans allierade.
    Efter vänsterns fascistiska stormtrupper satt skräck i folk.
    Efter valfusken 2020.
    Efter mordförsöken som Secret Service tillät.
    Efter förtrycket av oppositionen på olika sajter.

SÅ VANN TRUMP!

FASCISTERNA FÖRLORADE!

FOLKET TOG TILLBAKA MAKTEN!

• Svar på tråden Trump vann- fascisterna förlorade
  • Hugful80
    Konservativ skrev 2024-11-06 18:38:29 följande:
    1. "Stormning" utan vapen, i det vapenfyllda usa. Förstår du själv hur löjligt det är att kalla det stormning?
    2. ingen uppvigling i attt påpeka att det förekom valfusk.
    3. Ja, haitier har ätit upp husdjur.
    4. Hotet finns inom landet. 
    5. Militär, och även national guard, bör sättas in mot kravaller. 
    6. Biden regimen har inte gjort något bra för Puerto Rico utan saboterar sophanteringen.
    7. Hoppas verkligen inte att han fegar för att ena landet. Och det kommer han inte att göra heller. Hoppas att han avskaffar fbi som utvecklats till ett gestapo för demokraterna.

1. Enligt SAOL behöver man inte vapen för att storma något så ordvalet är korrekt.

svenska.se/saol/&pz=1

2. Se mitt andra inlägg där jag citerade dig. Valfusk förekom helt enkelt inte i någon större utsträckning.

3. Källa? Gärna en som motbevisar min.

www.reuters.com/fact-check/no-evidence-haitian-immigrants-stealing-eating-pets-ohio-2024-09-10/

4. Vilket hot? Källa?

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
  • Hugful80
    Konservativ skrev 2024-11-06 20:34:32 följande:
    Jag skriver ingen uppsats här så tror knappast jag behöver källförteckning och notapparat. 

Jo, det behöver du faktiskt för du rapar ur dig så befängda påståenden att du nog behöver lite mer uppbackning.

Det är som att börja raljera över att jorden är platt och bara säga "så det så!" och tro att det räcker. Dårhushjon.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
  • Anonym (12345)
    Konservativ skrev 2024-11-06 20:34:32 följande:
    Är du gymnasielärare? Jag skriver ingen uppsats här så tror knappast jag behöver källförteckning och notapparat. 

Är inte här för att övertyga även om jag i inlägg nr 21 skrivit mer konkret om fascism än vad de flesta brukar göra. 

Jag hoppas att de följande fyra åren får dig att inse vilket bra val usa har gjort.
    Skriv din adress lilla bubben så ska jag sända dig en skön foliehatt. Låter som att du skulle må bra av detSkrattande
  • Anonym (? Fascism vs fascism)

Som jag ser det vann fascisterna över de andra fascisterna. MAGA-högerfascister mot deep state covert fejkvänster globalist wef-fascister. USA kunde välja pä 2 sorters fascism och den ena sorten vann.

• Freddie K

Jag kan inget om politik så jag borde väl inte yttra mig, men det är intressant TS att du kallar demokraterna för fascister. Är dem det bara för att dem har andra åsikter än vad du har?

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (GF)
    Freddie K skrev 2024-11-07 15:23:55 följande:

Jag kan inget om politik så jag borde väl inte yttra mig, men det är intressant TS att du kallar demokraterna för fascister. Är dem det bara för att dem har andra åsikter än vad du har?

Ja, det är den nya betydelsen av ordet bland Trump-anhängarna. 
  • Freddie K
    Anonym (GF) skrev 2024-11-07 15:36:49 följande:
    Ja, det är den nya betydelsen av ordet bland Trump-anhängarna. 
    Så bara för att jag inte delar TS åsikter så är jag med en fascist då?
  • Anonym (GF)
    Freddie K skrev 2024-11-07 15:38:33 följande:
    Så bara för att jag inte delar TS åsikter så är jag med en fascist då?
    Enligt vissa ja.

Men både du och jag vet att det bara är ett sätt att underminera och idiotförklara sina motståndare, oftast när de sakliga argumenten saknas. Det visar ju tydligt också om vad dessa tycker om yttrandefriheten. 
  • Freddie K
    Anonym (GF) skrev 2024-11-07 15:41:46 följande:
    Enligt vissa ja.

Men både du och jag vet att det bara är ett sätt att underminera och idiotförklara sina motståndare, oftast när de sakliga argumenten saknas. Det visar ju tydligt också om vad dessa tycker om yttrandefriheten. 
    Jag tycker att uttrycket fascister slängs runt lite väl mycket. Håller man inte med vissa så blir man antingen kallas rasist eller fascist, vilket är tråkigt. 
  • Anonym (GF)
    Freddie K skrev 2024-11-07 15:43:26 följande:
    Jag tycker att uttrycket fascister slängs runt lite väl mycket. Håller man inte med vissa så blir man antingen kallas rasist eller fascist, vilket är tråkigt. 
    Ja, det är tråkigt. Det utarmar språket. 
Svar på tråden Trump vann- fascisterna förlorade