• Anonym (Halvsvensk man)

Kvinna: Pengar eller fysisk attraktion vad går först?

En man som ni tycker är snygg, välvårdad och väldigt attraktiv, jobbar i kassan på Coop och bor i en hyresrätt. Eller en man som är varken bu eller bä utseendemässigt men kör Ferrari och har hus i på franska rivieran? 

Vem väljer ni? 
    Samma personlighet, lika roliga och samma värderingar. 

• Svar på tråden Kvinna: Pengar eller fysisk attraktion vad går först?
  • Anonym (Lea)

Beror på.. Han måste även vara empatisk, lyhörd, intelligent, emotionellt närvarande, stabil, lojal, trygg, mogen samt ödmjuk. Är han inte det spelar varken pengar eller utseende roll på det stora hela. 

• Anonym (Quinny)

Väljer pengarna! Har roligt något år med dem och skaffar sedan en riktig man. 

• Lynx123

Varken eller. Jag gillar män som är intressanta, trevliga och som har humor.

• Anonym (D)

Helt klart mannen som är varken bu eller bä utseendemässigt med ferrarin

• Anonym (Viktigare att han tycker jag är snygg)

Jag tycker att utseendet på män inte har så stor betydelse, men jag vill att han gillar mitt utseende och att jag känner mig som den snygge av oss. Vilket är omöjligt med en man som är snyggare än mig. Sexuellt så tänder jag inte på att en man är snygg, utan jag tänder på att han tycker jag är snygg. Annars mår jag kasst i en relation.

• Anonym (JB)

Att vara välvårdad är väldigt viktigt för mig och pengar kan jag fixa själv, så jag väljer man 1. 

• Anonym (Attraktiva mannen)
    Anonym (Quinny) skrev 2024-11-01 03:26:40 följande:

Väljer pengarna! Har roligt något år med dem och skaffar sedan en riktig man. 

Hur vet man att man får mannens pengar bara för att man valt honom? 

Och om så är fallet, känns det inte fel att använda någon annans pengar?

• Anonym (Wifey)

Jag väljer mannen med pengar. Önskar bli försörjd och ge allt av mig själv till honom och familjen i gengäld. Blir svårt på en ICA lön.

• Anonym (Maria)

Ja om det var samma personlighet och då en personlighet jag attraheras av. Då väljer jag mannen med pengar.

• Anonym (Pengar)

Mannen med pengar, helt klart. 

Svar på tråden Kvinna: Pengar eller fysisk attraktion vad går först?