• Nyfiken79

Söker porriga meddelanden

Vad finns det för alternativ när man söker kvinnor ( gärna äldre ) för utbyte av sexuella meddelanden även bilder och filmklipp?
    Finns det nått seriöst på nätet där man kan registrera sej utan att betala en förmögenhet?
    Vill inte just nu ha tag i nån att träffa utan bara för porriga meddelanden där båda ger och tar. 
  • Svar på tråden Söker porriga meddelanden
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Anna) skrev 2024-10-06 18:51:35 följande:

Vilka idiotsvar du får, som om kvinnor inte kan ha utbyte av sexig chatt. Det är perfekt för kvinnor eftersom det är ett tryggt o säkert sätt att få näring till fantasin. Jag hade behov av att  skriva med folk för ca 10 år sen nu, det fungerade väldigt bra när man hittade någon man "klickade" med. Body contact är fullt av idioter, victoria milan har många kvinnor som vill ha betalt (har jag hört av män) men förvånansvärt många män som inte vill träffas utan bara skriva. Här på familjeliv hittade jag också några enstaka män, problem när alla är dubbelanonyma men rätt som det hittar man någon som är pratsugen en sen kväll. Lycka till.

Tror inte att kvinnor får ut nåt speciellt av att försöka sexchatta med desperata incels som inte ens förstår kvinnors språk utan bara vräker ur sig det ena obscena ordet efter det andra. 

Särskilt också om dessa incels vägrar visa ansiktet. Då kanman vara säker på att det sitter en tjock och ful gubbe bakom kontot. Eller möjligen en otrogen bock. Ingen vinst precis.

• Anonym (Tänk om)
    Anonym (Eh) skrev 2024-10-06 21:04:53 följande:
    Fast egentligen handlar inte männens snusprat om att bekräfta kvinnor. Snarare är det ett sätt för desperata sexlösa män att utnyttja vilken kvinna som helst som är villig. Finns ingen riktig uppskattning där utan mest ett sexuellt utnyttjande och objektifierande av slumpmässig kvinna.

Själv hade jag aldrig tagit sånt för en komplimang utan snarare en förolämpning.

En komplimang blir deras uppmärksamhet först när männen ser kvinnorna som människor och är villiga att lära känna kvinnorna på riktigt.
    Håller helt med. Det var TS som skrev om kvinnor som "behöver bekräftelse på hur fina dom faktiskt är" (genom sexmeddelanden) så jag syftade tillbaka på det.
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Tänk om) skrev 2024-10-06 21:34:37 följande:
    Håller helt med. Det var TS som skrev om kvinnor som "behöver bekräftelse på hur fina dom faktiskt är" (genom sexmeddelanden) så jag syftade tillbaka på det.

Japp, just med dina citattecken där mellan bekräftelse. 

Hoppas att även TS vet vad hon ger sig in på och vad det är för typ av män som vanligen lurkar på sexchattsidor.

Min personliga tro är att hela tråden är en täckmantel och att trådstartaren vill få privat kontakt med män härinne, varför vet jag inte, men skulle gissa att det rör sig om en man eller kvinna som vill sexchatta mot betalning och gör reklam för sig själv här på forumet, vilket ek är tillåtet.

Notera att trådstartaren skriver med sitt registrerade kontonamn vilket gör också gör hen lätttillgänglig för privat kontakt. 

Får mig osökt att tänka på bondfrun och OnlyFans-prostituerade.

• Nyfiken79
    T kvinna skrev 2024-10-06 12:23:18 följande:

Hej TS!
    Tråkig attityd du möts av, jag fattar hur du menar. Klart att det finns nån kvinna eller nåt par som vill skriva med dig. Skapa ett konto på BodyContact så löser det sig nog. Räkna med att sålla bort många konstiga typer bara. Finns även Darkside men det har jag inte provat. 

Lycka till!

Tack för att du förstå, jag har provat bc å skickat meddelande till flera men inte fått några svar dock så var det en som tog kontakt med mej men det var en kille som ville suga av mej å det är inte riktigt min grej. 
  • Nyfiken79
    Anonym (Anna) skrev 2024-10-06 18:51:35 följande:

Vilka idiotsvar du får, som om kvinnor inte kan ha utbyte av sexig chatt. Det är perfekt för kvinnor eftersom det är ett tryggt o säkert sätt att få näring till fantasin. Jag hade behov av att  skriva med folk för ca 10 år sen nu, det fungerade väldigt bra när man hittade någon man "klickade" med. Body contact är fullt av idioter, victoria milan har många kvinnor som vill ha betalt (har jag hört av män) men förvånansvärt många män som inte vill träffas utan bara skriva. Här på familjeliv hittade jag också några enstaka män, problem när alla är dubbelanonyma men rätt som det hittar man någon som är pratsugen en sen kväll. Lycka till.

Tack för din förståelse det ger mej hopp men alla sidor man försöker på kostar och jag är inte ute efter nån som sitter och tjänar pengar på det, jag vill ge nån som söker samma som jag det hon vill ha lite enkel erotik i ensamheten 
  • SmulanFnulan

Fyfan vad patetiska ni som söker nån att sexchatta med är. Luktar verkligen desperat man och Arboga 10.2 om er

• Nyfiken79
    Anonym (Eh) skrev 2024-10-06 21:46:03 följande:

Japp, just med dina citattecken där mellan bekräftelse. 

Hoppas att även TS vet vad hon ger sig in på och vad det är för typ av män som vanligen lurkar på sexchattsidor.

Min personliga tro är att hela tråden är en täckmantel och att trådstartaren vill få privat kontakt med män härinne, varför vet jag inte, men skulle gissa att det rör sig om en man eller kvinna som vill sexchatta mot betalning och gör reklam för sig själv här på forumet, vilket ek är tillåtet.

Notera att trådstartaren skriver med sitt registrerade kontonamn vilket gör också gör hen lätttillgänglig för privat kontakt. 

Får mig osökt att tänka på bondfrun och OnlyFans-prostituerade.

Nu är det ju så att jag ts är man och söker kvinnor och ni som kommenterar som du har ju inte ens läst och fattat innehållet. Ni påstår alltså att kvinnor inte har nån sexdrift alls som vi män, det finns alltså inga kvinnor som gillar att kåta upp sej via meddelanden och av tanken att det sitter en man i andra änden och blir kåt av vad hon skriver. 
  • SmulanFnulan
    Nyfiken79 skrev 2024-10-12 20:59:42 följande:
    Nu är det ju så att jag ts är man och söker kvinnor och ni som kommenterar som du har ju inte ens läst och fattat innehållet. Ni påstår alltså att kvinnor inte har nån sexdrift alls som vi män, det finns alltså inga kvinnor som gillar att kåta upp sej via meddelanden och av tanken att det sitter en man i andra änden och blir kåt av vad hon skriver. 
    Tjejer blir kåta av intellektualitet och att den kan pratar med har något innanför pannbenet. Du tickar inte någon av de boxarna uppenbarligen.
  • Nyfiken79
    SmulanFnulan skrev 2024-10-12 21:04:19 följande:
    Tjejer blir kåta av intellektualitet och att den kan pratar med har något innanför pannbenet. Du tickar inte någon av de boxarna uppenbarligen.
    DU blir kåt av det  En del blir kåta av fotmassage en del av levande ljus och poesi en del av smek och lek en del vill bli knullade hårt i alla hål och jag känner just nu att jag söker utbyte av snuskiga meddelanden varför kan inte du och andra acceptera att alla är olika ??? 
  • SmulanFnulan
    Nyfiken79 skrev 2024-10-12 21:13:47 följande:
    DU blir kåt av det  En del blir kåta av fotmassage en del av levande ljus och poesi en del av smek och lek en del vill bli knullade hårt i alla hål och jag känner just nu att jag söker utbyte av snuskiga meddelanden varför kan inte du och andra acceptera att alla är olika ??? 
    Du är riktigt patetisk och du kommer föralltid vara en incel. Den enda sexuella kontakten du kommer i närheten av är när du krystades ut från din mammas vagina.
Svar på tråden Söker porriga meddelanden