-
Vad finns det för alternativ när man söker kvinnor ( gärna äldre ) för utbyte av sexuella meddelanden även bilder och filmklipp?Finns det nått seriöst på nätet där man kan registrera sej utan att betala en förmögenhet?Vill inte just nu ha tag i nån att träffa utan bara för porriga meddelanden där båda ger och tar.
-
Svar på tråden Söker porriga meddelanden
-
Jag är hetero men har upptäckt att jag kan ha härligt upphetsande sexchattar med andra män, som handlar om våra fruar eller andra kvinnor, trekanter med oss och en kvinna etc. Jag har också blivit mindre fördomsfull, tycker jag. Jag tänder inte på män, skulle inte vilja kyssa en man, men fascineras av snygga kukar och skulle vilja hålla i en.NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 10:34:35 följande:
Varför måste det vara kvinnor om det bara är meddelanden du söker? Då kan snuskkalle lika gärna skriva porriga meddelanden till dig. Två lika desperata snubbar, det kan bli hur bra som helst!
-
Kvinnor har inte samma sexdrift som män?? :) Nja absolut inte min erfarenhet. Så vart hittar du kvinnor att ha ett skriftligt mentalt utbyte med. Mina bästa kontakter är kvinnliga vänner i mina väntlistor på olika sociala medier. Ofta finns behovet av det du åsyftar närmare än du kanske kan tro.Nyfiken79 skrev 2024-10-01 10:32:51 följande:Söker porriga meddelandenVad finns det för alternativ när man söker kvinnor ( gärna äldre ) för utbyte av sexuella meddelanden även bilder och filmklipp?Finns det nått seriöst på nätet där man kan registrera sej utan att betala en förmögenhet?Vill inte just nu ha tag i nån att träffa utan bara för porriga meddelanden där båda ger och tar.
Sen gäller det konsten att kunna lyssna, vara subtil i sina uttryck, känna sig för och absolut inte kasta sexuella anspelningar eller snusk direkt i ansiktet på en kvinna. Du måste ha en känsla för eller utveckla känslan för vilka som har liknande behov som du, ett intresse och en nyfikenhet över hur andra tänker kring sex. Så försiktighet och respekt då alla är olika.
Tänk också på att bara för att man gillar sex, har en stor sexdrift så kanske man inte vill dryfta detta med en okänd man eller för den delen en kollega, vän på Facebook eller liknande. Fingertoppkänsla är essentiellt. -
Ha, kära TS. Du lyckades reta upp FLs alla kristna hemmafruar med din fråga! Hoppas någon av dem hör av sig och vill utmana sin sexualitet. Kram
-
Visst har du fått en del lite väl tråkiga svar. Visst finns det kvinnor som gillar att sexchatta.
MEN och det här är ett stort MEN, det är nästan uteslutande med män de känner och är attraherade av från något annat sammanhang. Det finns hordvis av män som vill ha det du vill och nästan inga kvinnor alls som är intresserade. BC och liknande hör till det som vore lättast och du har redan sett hur svårt det är som man att överhuvudtaget få svar av en kvinna där.
Oddsen är i princip så låga att du bör lägga ner tanken helt. Det kan hända med någon du råkar få kontakt med på något annat sätt, men att aktivt söka det under de premisserna du tänker dig är ingen idé. Det är därför det är enorma industrier från de gamla telelinjerna där tjejer ringer gratis och män betalar då det är skevt olika intresse och naturligtvis som nämt där tjejerna får betalt för det och du betalar
-
Och för guds skull ta inte in tips om DS. Det är INTE en sida för dating och sexkontakter i allmänhet som en del fått för sig. Det är ett community för folk med icke normativ sexualitet. Sen händer det att folk träffas ändå, men det är snarare som ett facebook för en niche.
-
Tack för ditt svar, anledningen till att jag ställde fråga var som du skriver den skeva fördelningen på dom sidor jag hittat så jag ville kolla om det fanns nån plats som var bättre men för ett ? sex skadat missfoster? som mej finns ju tydligen ingen hjälp och räddningTusselina skrev 2024-10-13 09:14:49 följande:
Visst har du fått en del lite väl tråkiga svar. Visst finns det kvinnor som gillar att sexchatta.
MEN och det här är ett stort MEN, det är nästan uteslutande med män de känner och är attraherade av från något annat sammanhang. Det finns hordvis av män som vill ha det du vill och nästan inga kvinnor alls som är intresserade. BC och liknande hör till det som vore lättast och du har redan sett hur svårt det är som man att överhuvudtaget få svar av en kvinna där.
Oddsen är i princip så låga att du bör lägga ner tanken helt. Det kan hända med någon du råkar få kontakt med på något annat sätt, men att aktivt söka det under de premisserna du tänker dig är ingen idé. Det är därför det är enorma industrier från de gamla telelinjerna där tjejer ringer gratis och män betalar då det är skevt olika intresse och naturligtvis som nämt där tjejerna får betalt för det och du betalar
-
Jag vill sexchatta
-
Ska vi leka dammsugarleken?
Du suger och jag tömmer påsen -
nae jag vill nog ha en kvinna så jag kan tömma påsen isfAnonym (suger) skrev 2024-10-13 11:03:38 följande:
Ska vi leka dammsugarleken?
Du suger och jag tömmer påsen
-
Kan du utveckla vad du menar? Om du menar att kvinnor kan vara kåta, absolut. Men sexlusten och driften skiljer sig från mäns. Det kan väl ändå inte vara så svårt att förstå? TS skriver själv att det knappt finns några tjejer på bodycontact. Vad tror du själv att det beror på? Det inte är särskilt lockande för kvinnor att sexchatta med främlingar. Medan män gärna har sex eller chattar med kreti och pleti.Anonym (Chattaren) skrev 2024-10-13 07:47:06 följande:Kvinnor har inte samma sexdrift som män?? :) Nja absolut inte min erfarenhet.
-
Anonym (Tänk om) skrev 2024-10-13 11:34:39 följande:Kan du utveckla vad du menar? Om du menar att kvinnor kan vara kåta, absolut. Men sexlusten och driften skiljer sig från mäns. Det kan väl ändå inte vara så svårt att förstå? TS skriver själv att det knappt finns några tjejer på bodycontact. Vad tror du själv att det beror på? Det inte är särskilt lockande för kvinnor att sexchatta med främlingar. Medan män gärna har sex eller chattar med kreti och pleti.
Då vet du inte mycket om sexdrift. Sexlust och drift är faktiskt lika men skiljer sig åt bland individer precis som hos män. Sen vet vi ju att kvinnor ofta har högre utbildning och/ eller ofta uppfostras att ha högre krav på sig själva, så kanske därav du uppfattar att män har större sexdrift vara för att vi kanske är mindre nogräknade med när, var och hos vem vi stoppar in den :)
Själv har jag en stark drift, likaledes min kvinna och som gärna chattar både med mig och vänner hon har men på BC som du refererar till tenderar många män att inte behärska språket, anpassa språkbruket och ha någon form av följsamhet. Dvs lite av det jag skrev om. De är oförskämda, pratar knulla och kuk med kvinnor de inte känner från första stavelsen. Det kan du fråga vilken kvinna som helst på BC eller andra plattformar som Tinder, HP etc. Skall förstås inte dra alla män över en kam men mycket vanlig.
Så ett tips till er som vill sexchatta med en kvinna. Lär känna personen först, var lite kultiverad och finkänslig, varm, visa omtanke och framförallt var lyssnande. Då kanske en kvinna som ev delar ert intresse börjar svänga lite i sina inspel och bit för bit eventuellt avslöja sina innersta tankar, fantasier för er.
-
Så du menar att män som vill sexchatta ska manipulera kvinnor genom att visa omtanke när deras enda syfte med det är att få sexchatta?Anonym (Chattaren) skrev 2024-10-13 11:55:22 följande:
Då vet du inte mycket om sexdrift. Sexlust och drift är faktiskt lika men skiljer sig åt bland individer precis som hos män. Sen vet vi ju att kvinnor ofta har högre utbildning och/ eller ofta uppfostras att ha högre krav på sig själva, så kanske därav du uppfattar att män har större sexdrift vara för att vi kanske är mindre nogräknade med när, var och hos vem vi stoppar in den :)
Själv har jag en stark drift, likaledes min kvinna och som gärna chattar både med mig och vänner hon har men på BC som du refererar till tenderar många män att inte behärska språket, anpassa språkbruket och ha någon form av följsamhet. Dvs lite av det jag skrev om. De är oförskämda, pratar knulla och kuk med kvinnor de inte känner från första stavelsen. Det kan du fråga vilken kvinna som helst på BC eller andra plattformar som Tinder, HP etc. Skall förstås inte dra alla män över en kam men mycket vanlig.
Så ett tips till er som vill sexchatta med en kvinna. Lär känna personen först, var lite kultiverad och finkänslig, varm, visa omtanke och framförallt var lyssnande. Då kanske en kvinna som ev delar ert intresse börjar svänga lite i sina inspel och bit för bit eventuellt avslöja sina innersta tankar, fantasier för er.
-
Jag har inte skrivit att män har högre sexdrift. Jag skriver att den skiljer sig mellan könen. Du skriver det ju själv, kvinnor vill lära känna personen för att kunna bli kåta. Män blir kåta direkt. Därför blir det oerhört avtändande när en främling vill sexchatta.Anonym (Chattaren) skrev 2024-10-13 11:55:22 följande:
-
Nej bara vara sig själva förstås vilket då utesluter eller försvårar för vissa män. Sen kan man ju ändra stil utan att manipulera, dvs utvecklas. Precis som i en relation där kvinnan saknar att mannen lyssnar. Ja man kan manipulera och låtsas lyssna eller lära sig själv att bli en person som lyssnar mer som exempel. Sen kommer vi alla, män som kvinnor alltid att ha alternativet att manipulera i vår verktygslåd. Om detta nyttjas är mer kopplat till karaktärsdrag skulle jag säga.Anonym (Nej tack) skrev 2024-10-13 12:05:36 följande:Så du menar att män som vill sexchatta ska manipulera kvinnor genom att visa omtanke när deras enda syfte med det är att få sexchatta?
-
Aha :) då hänger jag med, och håller med förstå. Du har helt rätt!Anonym (Tänk om) skrev 2024-10-13 12:14:42 följande:Jag har inte skrivit att män har högre sexdrift. Jag skriver att den skiljer sig mellan könen. Du skriver det ju själv, kvinnor vill lära känna personen för att kunna bli kåta. Män blir kåta direkt. Därför blir det oerhört avtändande när en främling vill sexchatta.
-
Meddelande borttaget
-
Anonym (Kvinna 41 år) skrev 2024-10-18 09:25:58 följande:Tack Daphodil! Jag blir allvarligt upprörd över hur andra kvinnor yttrar sina tankar om kvinnors sexualitet och generaliserar utifrån tyckande. Min sexualitet är min och stämmer verkligen inte med deras syn på vad som skulle vara normalt och inte. Tycker det är ledsamt med dömande och generaliserande. Upplever det som mobbning i den här tråden och vi är vuxna, hur ska vi bli bra förebilder för kommande generation. När vuxna beter sig så här är det inte konstigt att samhället ser ut som det gör. Respektera varandras olikheter istället. Gillar du inte sex, läs andra trådar då!
Tack så jättemycket för ditt inlägg, jag förstår inte varför andra inte kan inse och acceptera att vi alla kan och är olika och därmed har olika dragningar, läggningar mm. Och som du skriver att om man inte gillar inlägg om sex så läs nått annat typ korgflätning eller liknande;)
-
Hur många har sträckt ut en hand och velat sexchatta? Gissar på 0 (och där har du svaret).Nyfiken79 skrev 2024-10-18 09:53:14 följande:
Tack så jättemycket för ditt inlägg, jag förstår inte varför andra inte kan inse och acceptera att vi alla kan och är olika och därmed har olika dragningar, läggningar mm. Och som du skriver att om man inte gillar inlägg om sex så läs nått annat typ korgflätning eller liknande;)
-
2 st om du nu har med det att göra, sen kanske det här inte är rätt ställe för den typen av personerSmulanFnulan skrev 2024-10-18 19:57:08 följande:Hur många har sträckt ut en hand och velat sexchatta? Gissar på 0 (och där har du svaret).