Inlägg från: Anonym (Chattaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Chattaren)

Söker porriga meddelanden

Nyfiken79 skrev 2024-10-01 10:32:51 följande:
    Söker porriga meddelanden
    Vad finns det för alternativ när man söker kvinnor ( gärna äldre ) för utbyte av sexuella meddelanden även bilder och filmklipp?
    Finns det nått seriöst på nätet där man kan registrera sej utan att betala en förmögenhet?
    Vill inte just nu ha tag i nån att träffa utan bara för porriga meddelanden där båda ger och tar. 
    Kvinnor har inte samma sexdrift som män?? :) Nja absolut inte min erfarenhet. Så vart hittar du kvinnor att ha ett skriftligt  mentalt utbyte med. Mina bästa kontakter är kvinnliga vänner i mina väntlistor på olika sociala medier. Ofta finns behovet av det du åsyftar närmare än du kanske kan tro.

Sen gäller det konsten att kunna lyssna, vara subtil i sina uttryck, känna sig för och absolut inte kasta sexuella anspelningar eller snusk direkt i ansiktet på en kvinna. Du måste ha en känsla för eller utveckla känslan för vilka som har liknande behov som du, ett intresse och en nyfikenhet över hur andra tänker kring sex. Så försiktighet och respekt då alla är olika.

Tänk också på att bara för att man gillar sex, har en stor sexdrift så kanske man inte vill dryfta detta med en okänd man eller för den delen en kollega, vän på Facebook eller liknande. Fingertoppkänsla är essentiellt.
  • Anonym (Chattaren)
    Anonym (Tänk om) skrev 2024-10-13 11:34:39 följande:
    Kan du utveckla vad du menar? Om du menar att kvinnor kan vara kåta, absolut. Men sexlusten och driften skiljer sig från mäns. Det kan väl ändå inte vara så svårt att förstå? TS skriver själv att det knappt finns några tjejer på bodycontact. Vad tror du själv att det beror på? Det inte är särskilt lockande för kvinnor att sexchatta med främlingar. Medan män gärna har sex eller chattar med kreti och pleti.

Då vet du inte mycket om sexdrift. Sexlust och drift är faktiskt lika men skiljer sig åt bland individer precis som hos män. Sen vet vi ju att kvinnor ofta har högre utbildning och/ eller ofta uppfostras att ha högre krav på sig själva, så kanske därav du uppfattar att män har större sexdrift vara för att vi kanske är mindre nogräknade med när, var och hos vem vi stoppar in den :)

Själv har jag en stark drift, likaledes min kvinna och som gärna chattar både med mig och vänner hon har men på BC som du refererar till tenderar många män att inte behärska språket, anpassa språkbruket och ha någon form av följsamhet. Dvs lite av det jag skrev om. De är oförskämda, pratar knulla och kuk med kvinnor de inte känner från första stavelsen. Det kan du fråga vilken kvinna som helst på BC eller andra plattformar som Tinder, HP etc. Skall förstås inte dra alla män över en kam men mycket vanlig. 

Så ett tips till er som vill sexchatta med en kvinna. Lär känna personen först, var lite kultiverad och finkänslig, varm, visa omtanke och framförallt var lyssnande. Då kanske en kvinna som ev delar ert intresse börjar svänga lite i sina inspel och bit för bit eventuellt avslöja sina innersta tankar, fantasier för er. 

• Anonym (Chattaren)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-10-13 12:05:36 följande:
    Så du menar att män som vill sexchatta ska manipulera kvinnor genom att visa omtanke när deras enda syfte med det är att få sexchatta? 
    Nej bara vara sig själva förstås vilket då utesluter eller försvårar för vissa män. Sen kan man ju ändra stil utan att manipulera, dvs utvecklas. Precis som i en relation där kvinnan saknar att mannen lyssnar. Ja man kan manipulera och låtsas lyssna eller lära sig själv att bli en person som lyssnar mer som exempel. Sen kommer vi alla, män som kvinnor alltid att ha alternativet att manipulera i vår verktygslåd. Om detta nyttjas är mer kopplat till karaktärsdrag skulle jag säga.
  • Anonym (Chattaren)
    Anonym (Tänk om) skrev 2024-10-13 12:14:42 följande:
    Jag har inte skrivit att män har högre sexdrift. Jag skriver att den skiljer sig mellan könen. Du skriver det ju själv, kvinnor vill lära känna personen för att kunna bli kåta. Män blir kåta direkt. Därför blir det oerhört avtändande när en främling vill sexchatta.
    Aha :) då hänger jag med, och håller med förstå. Du har helt rätt!
Svar på tråden Söker porriga meddelanden