Söker porriga meddelanden
Nyfiken79 skrev 2024-10-01 10:32:51 följande:
Söker porriga meddelanden
Vad finns det för alternativ när man söker kvinnor ( gärna äldre ) för utbyte av sexuella meddelanden även bilder och filmklipp?
Finns det nått seriöst på nätet där man kan registrera sej utan att betala en förmögenhet?
Vill inte just nu ha tag i nån att träffa utan bara för porriga meddelanden där båda ger och tar.
Kvinnor har inte samma sexdrift som män?? :) Nja absolut inte min erfarenhet. Så vart hittar du kvinnor att ha ett skriftligt mentalt utbyte med. Mina bästa kontakter är kvinnliga vänner i mina väntlistor på olika sociala medier. Ofta finns behovet av det du åsyftar närmare än du kanske kan tro.
Sen gäller det konsten att kunna lyssna, vara subtil i sina uttryck, känna sig för och absolut inte kasta sexuella anspelningar eller snusk direkt i ansiktet på en kvinna. Du måste ha en känsla för eller utveckla känslan för vilka som har liknande behov som du, ett intresse och en nyfikenhet över hur andra tänker kring sex. Så försiktighet och respekt då alla är olika.
Tänk också på att bara för att man gillar sex, har en stor sexdrift så kanske man inte vill dryfta detta med en okänd man eller för den delen en kollega, vän på Facebook eller liknande. Fingertoppkänsla är essentiellt.