• Nyfiken79

Söker porriga meddelanden

Vad finns det för alternativ när man söker kvinnor ( gärna äldre ) för utbyte av sexuella meddelanden även bilder och filmklipp?
    Finns det nått seriöst på nätet där man kan registrera sej utan att betala en förmögenhet?
    Vill inte just nu ha tag i nån att träffa utan bara för porriga meddelanden där båda ger och tar. 
  • Svar på tråden Söker porriga meddelanden
  • NyfiknaAstrid92
    Anonym (Tänk om) skrev 2024-10-01 13:33:44 följande:
    Haha men nu blev det väl lite galet när du tänkte/skrev? Skulle någon känna sig bekräftade på hur fina de är genom att skriva sexmeddelande till en främling på nätet som just enbart är ute efter att skriva sexmeddelanden? Jag kan inte tänka mig något som skulle få mig att känna mig billigare, ärligt talat. Eller mer avtänd för den delen. Tänk om ff.
    Kåt och sinnesslö, Gud vad det rinner till där nere av den kombinationen!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anna)

Vilka idiotsvar du får, som om kvinnor inte kan ha utbyte av sexig chatt. Det är perfekt för kvinnor eftersom det är ett tryggt o säkert sätt att få näring till fantasin. Jag hade behov av att  skriva med folk för ca 10 år sen nu, det fungerade väldigt bra när man hittade någon man "klickade" med. Body contact är fullt av idioter, victoria milan har många kvinnor som vill ha betalt (har jag hört av män) men förvånansvärt många män som inte vill träffas utan bara skriva. Här på familjeliv hittade jag också några enstaka män, problem när alla är dubbelanonyma men rätt som det hittar man någon som är pratsugen en sen kväll. Lycka till.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Tänk om) skrev 2024-10-01 13:33:44 följande:
    Haha men nu blev det väl lite galet när du tänkte/skrev? Skulle någon känna sig bekräftade på hur fina de är genom att skriva sexmeddelande till en främling på nätet som just enbart är ute efter att skriva sexmeddelanden? Jag kan inte tänka mig något som skulle få mig att känna mig billigare, ärligt talat. Eller mer avtänd för den delen. Tänk om ff.
    Då har du aldrig skrivit med någon som är bra på att skriva. Jag har skrivit både i realtid o skickat meddelande fram o tillbaka med mellanrum, hjärnan är vår största erogena zon o precis som man kan bli rädd av att läsa en skräckroman eller skratta åt en rolig bok, kan man bli upphetsad av att läsa om någons lust o fantasier. 
  • Lazzi
    Anonym (Anna) skrev 2024-10-06 18:59:36 följande:
    Då har du aldrig skrivit med någon som är bra på att skriva. Jag har skrivit både i realtid o skickat meddelande fram o tillbaka med mellanrum, hjärnan är vår största erogena zon o precis som man kan bli rädd av att läsa en skräckroman eller skratta åt en rolig bok, kan man bli upphetsad av att läsa om någons lust o fantasier. 
    Helt sant hjärnan är suverän o känna o släppa lös ordets kraft 
  • Anonym (Tänk om)

Blotta tanken på att skriva snusk med en främling på det sättet får mig att må illa. Men om du känner dig bekräftad och kåt av det, kör på. Finns säkert gott om kåta karlar som vill "bekräfta" dig. Själv avstår jag.

• Anonym (Eh)

Googla om saken istället. Tror inte att klientelet på ett familjeforum är nåt vidare insatt i sexchattsidor. 

Prova att gå in på ett incelforum istället.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Tänk om) skrev 2024-10-06 19:47:23 följande:

Blotta tanken på att skriva snusk med en främling på det sättet får mig att må illa. Men om du känner dig bekräftad och kåt av det, kör på. Finns säkert gott om kåta karlar som vill "bekräfta" dig. Själv avstår jag.

Om du inte vill så ska du förstås inte göra det.
    Jag tror ärligt talat inte att du skulle vara särskilt bra på det heller, om du inte har lust och fantasi så fungerar det inte. 
  • Testa först

Älskar att skriva snusk. Lättar upp vardagen. Gör det då och då. Det började som en vanlig konversation med en gammal kollega. Nu kåtar vi upp varandra rejält.

• Anonym (Eh)
    Anonym (Tänk om) skrev 2024-10-06 19:47:23 följande:

Fast egentligen handlar inte männens snusprat om att bekräfta kvinnor. Snarare är det ett sätt för desperata sexlösa män att utnyttja vilken kvinna som helst som är villig. Finns ingen riktig uppskattning där utan mest ett sexuellt utnyttjande och objektifierande av slumpmässig kvinna.

Själv hade jag aldrig tagit sånt för en komplimang utan snarare en förolämpning.

En komplimang blir deras uppmärksamhet först när männen ser kvinnorna som människor och är villiga att lära känna kvinnorna på riktigt.
Svar på tråden Söker porriga meddelanden