• Nyfiken79

    Söker porriga meddelanden

    Vad finns det för alternativ när man söker kvinnor ( gärna äldre ) för utbyte av sexuella meddelanden även bilder och filmklipp?
    Finns det nått seriöst på nätet där man kan registrera sej utan att betala en förmögenhet?
    Vill inte just nu ha tag i nån att träffa utan bara för porriga meddelanden där båda ger och tar. 
  • Svar på tråden Söker porriga meddelanden
  • NyfiknaAstrid92

    Varför måste det vara kvinnor om det bara är meddelanden du söker? Då kan snuskkalle lika gärna skriva porriga meddelanden till dig. Två lika desperata snubbar, det kan bli hur bra som helst!

  • Nyfiken79
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 10:34:35 följande:

    Varför måste det vara kvinnor om det bara är meddelanden du söker? Då kan snuskkalle lika gärna skriva porriga meddelanden till dig. Två lika desperata snubbar, det kan bli hur bra som helst!


    Ja nu handlar det ju om att jag gillar kvinnor och inte män och jag utgår ifrån att det finns kvinnor där ute som gillar män och som gillar att få små erotiska meddelanden ibland och även att få se och att visa upp sej.
    jag har full respekt för att inte alla gillar eller förstår ett sånt upplägg. 

  • NyfiknaAstrid92
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 10:44:14 följande:

    Ja nu handlar det ju om att jag gillar kvinnor och inte män och jag utgår ifrån att det finns kvinnor där ute som gillar män och som gillar att få små erotiska meddelanden ibland och även att få se och att visa upp sej.
    jag har full respekt för att inte alla gillar eller förstår ett sånt upplägg. 


    Och du är så klart i en relation med en kvinna? Men vill ha lite spänning vid sidan om blöjbyten och annat som hör till den tråkiga vardagen. Din typ är riktigt tröttsam.
  • Anonym (Nej tack)
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 10:44:14 följande:

    Ja nu handlar det ju om att jag gillar kvinnor och inte män och jag utgår ifrån att det finns kvinnor där ute som gillar män och som gillar att få små erotiska meddelanden ibland och även att få se och att visa upp sej.
    jag har full respekt för att inte alla gillar eller förstår ett sånt upplägg. 


    Och du tror kvinnor har tid och lust att göra det gratis? Det räcker att läsa alla runktrådar här inne mestadels skrivet av kåta män så har du fått ditt. 
  • Anonym (Desperat)

    Nej, kvinnor är inte intresserade av ett sådant upplägg. Vi får oönskade meddelanden från äckel likt dig själv på daglig basis som försöker smussla bakom sina fruars ryggar. Sök dig till andra desperata män istället eftersom det fullkomligt kryllar av er sort. Då kan en av er spela kvinna sen byter ni av varandra bara.

  • Nyfiken79
    Anonym (Desperat) skrev 2024-10-01 10:51:31 följande:

    Nej, kvinnor är inte intresserade av ett sådant upplägg. Vi får oönskade meddelanden från äckel likt dig själv på daglig basis som försöker smussla bakom sina fruars ryggar. Sök dig till andra desperata män istället eftersom det fullkomligt kryllar av er sort. Då kan en av er spela kvinna sen byter ni av varandra bara.


    Det är ju därför jag söker dom som är intresserade för att inte besvära kvinnor som inte vill
  • Nyfiken79
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 10:47:40 följande:
    Och du är så klart i en relation med en kvinna? Men vill ha lite spänning vid sidan om blöjbyten och annat som hör till den tråkiga vardagen. Din typ är riktigt tröttsam.

    Nej jag är inte i ett förhållande hon har just lämnat mej så pga att jag känner mej lite ensam så söker jag detta som en liten tröst då jag tycker att träffa nån ny är för tidig. 


    frågor på det ? 

  • Nyfiken79
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-10-01 10:49:53 följande:
    Och du tror kvinnor har tid och lust att göra det gratis? Det räcker att läsa alla runktrådar här inne mestadels skrivet av kåta män så har du fått ditt. 
    Jag vet inte om det finns men jag tror det finns kvinnor därute som vill och därför frågar jag. 
  • NyfiknaAstrid92
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 11:00:16 följande:

    Nej jag är inte i ett förhållande hon har just lämnat mej så pga att jag känner mej lite ensam så söker jag detta som en liten tröst då jag tycker att träffa nån ny är för tidig. 


    frågor på det ? 


    Ingen fråga bara ett konstaterande om att du är sjukt patetisk.
  • Nyfiken79
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 11:11:04 följande:
    Ingen fråga bara ett konstaterande om att du är sjukt patetisk.

    Vad grundar du det på ?
    jag söker bara en icke fysisk sexrelation med en eller flera kvinnor och om den/dom gillar det så förstår jag inte vem det skadar.
    borde ju vara värre om man letar upp nån och får dom att tro att man är intresserad å sen dumpar när man fått det man vill, alltså fysiskt då. 

Svar på tråden Söker porriga meddelanden