Inlägg från: Anonym (Nej tack) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej tack)

Söker porriga meddelanden

Nyfiken79 skrev 2024-10-01 10:44:14 följande:

Ja nu handlar det ju om att jag gillar kvinnor och inte män och jag utgår ifrån att det finns kvinnor där ute som gillar män och som gillar att få små erotiska meddelanden ibland och även att få se och att visa upp sej.
    jag har full respekt för att inte alla gillar eller förstår ett sånt upplägg. 

Och du tror kvinnor har tid och lust att göra det gratis? Det räcker att läsa alla runktrådar här inne mestadels skrivet av kåta män så har du fått ditt. 
  • Anonym (Nej tack)
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 11:15:11 följande:

Vad grundar du det på ?
    jag söker bara en icke fysisk sexrelation med en eller flera kvinnor och om den/dom gillar det så förstår jag inte vem det skadar.
    borde ju vara värre om man letar upp nån och får dom att tro att man är intresserad å sen dumpar när man fått det man vill, alltså fysiskt då. 

Du uttnyttjar svaga kvinnor. Nu tror jag inte att du kommer hitta någon kvinna som vill skicka gratis, men om du gör det och dom skickar för att dom tror att du är intresserad av dom och kanske vill träffas. Det finns kvinnor med självskadebeteende som skickar nakenbilder mot betalning. Oavsett utnyttjar du svaga kvinnors kroppar. 
  • Anonym (Nej tack)
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 11:25:46 följande:
    Och om jag hittar dom som kanske behöver bekräftelse på hur fina dom faktiskt är, som har blivit lämnade eller lever i en relation där dom blir ignorerade ?? 
    Du lurar dom att skicka nakenbilder. Dom kanske tror att du är intresserad av dom. men ditt syfte är bara att komma åt gratis nakenbilder på deras kropp, du skiter fullständigt i dom och är bara ute efter att utnyttja deras kropp för att tillfredställa dig själv. Tycker du att det är Ok? 
  • Anonym (Nej tack)
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 11:42:27 följande:

Alltså jag vill kunna ge dom nått som dom söker också.
    jag letar inte efter någon här utan det jag söker är ställen på nätet där folk har valt att registrera sej för ett utbyte av sånt här och då tänker jag att man både ger och tar, både glädjer och gläds. 
    du vet det finns faktiskt kvinnor där ute som är på riktigt väldigt sugna på snusk och erotik men jag tror inte du är en av dom

Jag kan lova dig att ingen kvinna är intresserade av att få dickpics av random män. Och de kvinnor som är ute efter bekräftelse är svaga kvinnor som gör det av en anledning, de gläds inte av att du utnyttjar deras kropp. 
  • Anonym (Nej tack)
    Daphodil skrev 2024-10-12 22:19:44 följande:

Blir fan ledsen över alla elaka svar. Killen ställer en fråga, blir påhoppad? Ni kvinnor som avskyr sexchattar ingår  inte i målgruppen, så scrolla vidare istället för att tjafsa i affekt. Finns massvis av trådar där ni kan diskutera blöjeksem och dylikt.

Ni kan också sluta berätta vad kvinnor gillar och inte gillar, jag och andra i tråden bekräftar att vissa kvinnor visst gillar att sexchatta. 

Om de får betalt för det ja. Att bara sexchatta för att utnyttja kvinnor är det ingen kvinna som vill göra frivilligt. 
  • Anonym (Nej tack)
    Daphodil skrev 2024-10-12 22:45:19 följande:
     "inga kvinnor gillar x" är ett märkligt uttalande, hur ska du veta det? 
    Det är kvinnor som är ute efter pengar och ytterst få kvinnor med självskadebeteende (vilket ni män som vill sexchatta utnyttjar) som skulle vilja sexchatta med en okänd man. Vi normala kvinnpr får inte ut något av det, vi lägger inte energi på perversa runkpellar. 
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Chattaren) skrev 2024-10-13 11:55:22 följande:

Då vet du inte mycket om sexdrift. Sexlust och drift är faktiskt lika men skiljer sig åt bland individer precis som hos män. Sen vet vi ju att kvinnor ofta har högre utbildning och/ eller ofta uppfostras att ha högre krav på sig själva, så kanske därav du uppfattar att män har större sexdrift vara för att vi kanske är mindre nogräknade med när, var och hos vem vi stoppar in den :)

Själv har jag en stark drift, likaledes min kvinna och som gärna chattar både med mig och vänner hon har men på BC som du refererar till tenderar många män att inte behärska språket, anpassa språkbruket och ha någon form av följsamhet. Dvs lite av det jag skrev om. De är oförskämda, pratar knulla och kuk med kvinnor de inte känner från första stavelsen. Det kan du fråga vilken kvinna som helst på BC eller andra plattformar som Tinder, HP etc. Skall förstås inte dra alla män över en kam men mycket vanlig. 

Så ett tips till er som vill sexchatta med en kvinna. Lär känna personen först, var lite kultiverad och finkänslig, varm, visa omtanke och framförallt var lyssnande. Då kanske en kvinna som ev delar ert intresse börjar svänga lite i sina inspel och bit för bit eventuellt avslöja sina innersta tankar, fantasier för er. 

Så du menar att män som vill sexchatta ska manipulera kvinnor genom att visa omtanke när deras enda syfte med det är att få sexchatta? 
Svar på tråden Söker porriga meddelanden