Anonym (Chattaren) skrev 2024-10-13 11:55:22 följande:
Då vet du inte mycket om sexdrift. Sexlust och drift är faktiskt lika men skiljer sig åt bland individer precis som hos män. Sen vet vi ju att kvinnor ofta har högre utbildning och/ eller ofta uppfostras att ha högre krav på sig själva, så kanske därav du uppfattar att män har större sexdrift vara för att vi kanske är mindre nogräknade med när, var och hos vem vi stoppar in den :)
Själv har jag en stark drift, likaledes min kvinna och som gärna chattar både med mig och vänner hon har men på BC som du refererar till tenderar många män att inte behärska språket, anpassa språkbruket och ha någon form av följsamhet. Dvs lite av det jag skrev om. De är oförskämda, pratar knulla och kuk med kvinnor de inte känner från första stavelsen. Det kan du fråga vilken kvinna som helst på BC eller andra plattformar som Tinder, HP etc. Skall förstås inte dra alla män över en kam men mycket vanlig.
Så ett tips till er som vill sexchatta med en kvinna. Lär känna personen först, var lite kultiverad och finkänslig, varm, visa omtanke och framförallt var lyssnande. Då kanske en kvinna som ev delar ert intresse börjar svänga lite i sina inspel och bit för bit eventuellt avslöja sina innersta tankar, fantasier för er.
Så du menar att män som vill sexchatta ska manipulera kvinnor genom att visa omtanke när deras enda syfte med det är att få sexchatta?