• Nyfiken79

Söker porriga meddelanden

Vad finns det för alternativ när man söker kvinnor ( gärna äldre ) för utbyte av sexuella meddelanden även bilder och filmklipp?
    Finns det nått seriöst på nätet där man kan registrera sej utan att betala en förmögenhet?
    Vill inte just nu ha tag i nån att träffa utan bara för porriga meddelanden där båda ger och tar. 
  • Svar på tråden Söker porriga meddelanden
  • Nyfiken79
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 10:34:35 följande:

Varför måste det vara kvinnor om det bara är meddelanden du söker? Då kan snuskkalle lika gärna skriva porriga meddelanden till dig. Två lika desperata snubbar, det kan bli hur bra som helst!

Ja nu handlar det ju om att jag gillar kvinnor och inte män och jag utgår ifrån att det finns kvinnor där ute som gillar män och som gillar att få små erotiska meddelanden ibland och även att få se och att visa upp sej.
    jag har full respekt för att inte alla gillar eller förstår ett sånt upplägg. 

• Nyfiken79
    Anonym (Desperat) skrev 2024-10-01 10:51:31 följande:

Nej, kvinnor är inte intresserade av ett sådant upplägg. Vi får oönskade meddelanden från äckel likt dig själv på daglig basis som försöker smussla bakom sina fruars ryggar. Sök dig till andra desperata män istället eftersom det fullkomligt kryllar av er sort. Då kan en av er spela kvinna sen byter ni av varandra bara.

Det är ju därför jag söker dom som är intresserade för att inte besvära kvinnor som inte vill
  • Nyfiken79
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 10:47:40 följande:
    Och du är så klart i en relation med en kvinna? Men vill ha lite spänning vid sidan om blöjbyten och annat som hör till den tråkiga vardagen. Din typ är riktigt tröttsam.

Nej jag är inte i ett förhållande hon har just lämnat mej så pga att jag känner mej lite ensam så söker jag detta som en liten tröst då jag tycker att träffa nån ny är för tidig. 

frågor på det ? 

• Nyfiken79
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-10-01 10:49:53 följande:
    Och du tror kvinnor har tid och lust att göra det gratis? Det räcker att läsa alla runktrådar här inne mestadels skrivet av kåta män så har du fått ditt. 
    Jag vet inte om det finns men jag tror det finns kvinnor därute som vill och därför frågar jag. 
  • Nyfiken79
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 11:11:04 följande:
    Ingen fråga bara ett konstaterande om att du är sjukt patetisk.

Vad grundar du det på ?
    jag söker bara en icke fysisk sexrelation med en eller flera kvinnor och om den/dom gillar det så förstår jag inte vem det skadar.
    borde ju vara värre om man letar upp nån och får dom att tro att man är intresserad å sen dumpar när man fått det man vill, alltså fysiskt då. 

• Nyfiken79
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 11:11:04 följande:
    Ingen fråga bara ett konstaterande om att du är sjukt patetisk.
    Om du nu blir så kränkt/störd av mitt inlägg vad tycker du det ska var för ämnen här, vad är lämpligt att skriva om ? 
  • Nyfiken79
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-10-01 11:20:15 följande:
    Du uttnyttjar svaga kvinnor. Nu tror jag inte att du kommer hitta någon kvinna som vill skicka gratis, men om du gör det och dom skickar för att dom tror att du är intresserad av dom och kanske vill träffas. Det finns kvinnor med självskadebeteende som skickar nakenbilder mot betalning. Oavsett utnyttjar du svaga kvinnors kroppar. 
    Och om jag hittar dom som kanske behöver bekräftelse på hur fina dom faktiskt är, som har blivit lämnade eller lever i en relation där dom blir ignorerade ?? 
  • Nyfiken79
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-10-01 11:32:12 följande:
    Du lurar dom att skicka nakenbilder. Dom kanske tror att du är intresserad av dom. men ditt syfte är bara att komma åt gratis nakenbilder på deras kropp, du skiter fullständigt i dom och är bara ute efter att utnyttja deras kropp för att tillfredställa dig själv. Tycker du att det är Ok? 

Alltså jag vill kunna ge dom nått som dom söker också.
    jag letar inte efter någon här utan det jag söker är ställen på nätet där folk har valt att registrera sej för ett utbyte av sånt här och då tänker jag att man både ger och tar, både glädjer och gläds. 
    du vet det finns faktiskt kvinnor där ute som är på riktigt väldigt sugna på snusk och erotik men jag tror inte du är en av dom

• Nyfiken79
    T kvinna skrev 2024-10-06 12:23:18 följande:

Hej TS!
    Tråkig attityd du möts av, jag fattar hur du menar. Klart att det finns nån kvinna eller nåt par som vill skriva med dig. Skapa ett konto på BodyContact så löser det sig nog. Räkna med att sålla bort många konstiga typer bara. Finns även Darkside men det har jag inte provat. 

Lycka till!

Tack för att du förstå, jag har provat bc å skickat meddelande till flera men inte fått några svar dock så var det en som tog kontakt med mej men det var en kille som ville suga av mej å det är inte riktigt min grej. 
  • Nyfiken79
    Anonym (Anna) skrev 2024-10-06 18:51:35 följande:

Vilka idiotsvar du får, som om kvinnor inte kan ha utbyte av sexig chatt. Det är perfekt för kvinnor eftersom det är ett tryggt o säkert sätt att få näring till fantasin. Jag hade behov av att  skriva med folk för ca 10 år sen nu, det fungerade väldigt bra när man hittade någon man "klickade" med. Body contact är fullt av idioter, victoria milan har många kvinnor som vill ha betalt (har jag hört av män) men förvånansvärt många män som inte vill träffas utan bara skriva. Här på familjeliv hittade jag också några enstaka män, problem när alla är dubbelanonyma men rätt som det hittar man någon som är pratsugen en sen kväll. Lycka till.

Tack för din förståelse det ger mej hopp men alla sidor man försöker på kostar och jag är inte ute efter nån som sitter och tjänar pengar på det, jag vill ge nån som söker samma som jag det hon vill ha lite enkel erotik i ensamheten 
  • Nyfiken79
    Anonym (Eh) skrev 2024-10-06 21:46:03 följande:

Japp, just med dina citattecken där mellan bekräftelse. 

Hoppas att även TS vet vad hon ger sig in på och vad det är för typ av män som vanligen lurkar på sexchattsidor.

Min personliga tro är att hela tråden är en täckmantel och att trådstartaren vill få privat kontakt med män härinne, varför vet jag inte, men skulle gissa att det rör sig om en man eller kvinna som vill sexchatta mot betalning och gör reklam för sig själv här på forumet, vilket ek är tillåtet.

Notera att trådstartaren skriver med sitt registrerade kontonamn vilket gör också gör hen lätttillgänglig för privat kontakt. 

Får mig osökt att tänka på bondfrun och OnlyFans-prostituerade.

Nu är det ju så att jag ts är man och söker kvinnor och ni som kommenterar som du har ju inte ens läst och fattat innehållet. Ni påstår alltså att kvinnor inte har nån sexdrift alls som vi män, det finns alltså inga kvinnor som gillar att kåta upp sej via meddelanden och av tanken att det sitter en man i andra änden och blir kåt av vad hon skriver. 
  • Nyfiken79
    SmulanFnulan skrev 2024-10-12 21:04:19 följande:
    Tjejer blir kåta av intellektualitet och att den kan pratar med har något innanför pannbenet. Du tickar inte någon av de boxarna uppenbarligen.
    DU blir kåt av det  En del blir kåta av fotmassage en del av levande ljus och poesi en del av smek och lek en del vill bli knullade hårt i alla hål och jag känner just nu att jag söker utbyte av snuskiga meddelanden varför kan inte du och andra acceptera att alla är olika ??? 
  • Nyfiken79
    Anonym (Tänk om) skrev 2024-10-12 21:16:08 följande:
    Exakt gubben. Kvinnor har inte sexdrift på samma sätt som män. Att du skulle hitta någon som vill sexchatta med en främling enligt dina preferenser låter JÄVLIGT osannolikt. Men du kanske inte känner till att män och kvinnor har olika typer av sexualitet?
    Har inte olika kvinnor olika intressen och begär ?
    är ni kvinnor så enformiga så alla är precis likadana ? 
  • Nyfiken79
    Tusselina skrev 2024-10-13 09:14:49 följande:

Visst har du fått en del lite väl tråkiga svar. Visst finns det kvinnor som gillar att sexchatta. 

MEN och det här är ett stort MEN, det är nästan uteslutande med män de känner och är attraherade av från något annat sammanhang. Det finns hordvis av män som vill ha det du vill och nästan inga kvinnor alls som är intresserade. BC och liknande hör till det som vore lättast och du har redan sett hur svårt det är som man att överhuvudtaget få svar av en kvinna där. 

Oddsen är i princip så låga att du bör lägga ner tanken helt. Det kan hända med någon du råkar få kontakt med på något annat sätt, men att aktivt söka det under de premisserna du tänker dig är ingen idé. Det är därför det är enorma industrier från de gamla telelinjerna där tjejer ringer gratis och män betalar då det är skevt olika intresse och naturligtvis som nämt där tjejerna får betalt för det och du betalar  

Tack för ditt svar, anledningen till att jag ställde fråga var som du skriver den skeva fördelningen på dom sidor jag hittat så jag ville kolla om det fanns nån plats som var bättre men för ett ? sex skadat missfoster? som mej finns ju tydligen ingen hjälp och räddning 
  • Nyfiken79
    Anonym (suger) skrev 2024-10-13 11:03:38 följande:

Ska vi leka dammsugarleken?
    Du suger och jag tömmer påsen

nae jag vill nog ha en kvinna så jag kan tömma påsen isf
  • Nyfiken79
    Anonym (Kvinna 41 år) skrev 2024-10-18 09:25:58 följande:
    Tack Daphodil! Jag blir allvarligt upprörd över hur andra kvinnor yttrar sina tankar om kvinnors sexualitet och generaliserar utifrån tyckande. Min sexualitet är min och stämmer verkligen inte med deras syn på vad som skulle vara normalt och inte. Tycker det är ledsamt med dömande och generaliserande. Upplever det som mobbning i den här tråden och vi är vuxna, hur ska vi bli bra förebilder för kommande generation. När vuxna beter sig så här är det inte konstigt att samhället ser ut som det gör. Respektera varandras olikheter istället. Gillar du inte sex, läs andra trådar då! 

Tack så jättemycket för ditt inlägg, jag förstår inte varför andra inte kan inse och acceptera att vi alla kan och är olika och därmed har olika dragningar, läggningar mm. Och som du skriver att om man inte gillar inlägg om sex så läs nått annat typ korgflätning eller liknande;)

• Nyfiken79
    SmulanFnulan skrev 2024-10-18 19:57:08 följande:
    Hur många har sträckt ut en hand och velat sexchatta? Gissar på 0 (och där har du svaret).
    2 st om du nu har med det att göra, sen kanske det här inte är rätt ställe för den typen av personer 
Svar på tråden Söker porriga meddelanden