Inlägg från: SmulanFnulan |Visa alla inlägg
  • SmulanFnulan

Söker porriga meddelanden

Fyfan vad patetiska ni som söker nån att sexchatta med är. Luktar verkligen desperat man och Arboga 10.2 om er

• SmulanFnulan
    Nyfiken79 skrev 2024-10-12 20:59:42 följande:
    Nu är det ju så att jag ts är man och söker kvinnor och ni som kommenterar som du har ju inte ens läst och fattat innehållet. Ni påstår alltså att kvinnor inte har nån sexdrift alls som vi män, det finns alltså inga kvinnor som gillar att kåta upp sej via meddelanden och av tanken att det sitter en man i andra änden och blir kåt av vad hon skriver. 
    Tjejer blir kåta av intellektualitet och att den kan pratar med har något innanför pannbenet. Du tickar inte någon av de boxarna uppenbarligen.
  • SmulanFnulan
    Nyfiken79 skrev 2024-10-12 21:13:47 följande:
    DU blir kåt av det  En del blir kåta av fotmassage en del av levande ljus och poesi en del av smek och lek en del vill bli knullade hårt i alla hål och jag känner just nu att jag söker utbyte av snuskiga meddelanden varför kan inte du och andra acceptera att alla är olika ??? 
    Du är riktigt patetisk och du kommer föralltid vara en incel. Den enda sexuella kontakten du kommer i närheten av är när du krystades ut från din mammas vagina.
  • SmulanFnulan
    Nyfiken79 skrev 2024-10-12 21:24:31 följande:
    Har inte olika kvinnor olika intressen och begär ?
    är ni kvinnor så enformiga så alla är precis likadana ? 
    Roligt att du pratar om enformighet när du och alla andra män gång på gång visar prov på att tänka med kuken.
  • SmulanFnulan
    Nyfiken79 skrev 2024-10-18 09:53:14 följande:

Tack så jättemycket för ditt inlägg, jag förstår inte varför andra inte kan inse och acceptera att vi alla kan och är olika och därmed har olika dragningar, läggningar mm. Och som du skriver att om man inte gillar inlägg om sex så läs nått annat typ korgflätning eller liknande;)

Hur många har sträckt ut en hand och velat sexchatta? Gissar på 0 (och där har du svaret).
Svar på tråden Söker porriga meddelanden