-
Haha men nu blev det väl lite galet när du tänkte/skrev? Skulle någon känna sig bekräftade på hur fina de är genom att skriva sexmeddelande till en främling på nätet som just enbart är ute efter att skriva sexmeddelanden? Jag kan inte tänka mig något som skulle få mig att känna mig billigare, ärligt talat. Eller mer avtänd för den delen. Tänk om ff.Nyfiken79 skrev 2024-10-01 11:25:46 följande:Och om jag hittar dom som kanske behöver bekräftelse på hur fina dom faktiskt är, som har blivit lämnade eller lever i en relation där dom blir ignorerade ??
-
Blotta tanken på att skriva snusk med en främling på det sättet får mig att må illa. Men om du känner dig bekräftad och kåt av det, kör på. Finns säkert gott om kåta karlar som vill "bekräfta" dig. Själv avstår jag.
-
Håller helt med. Det var TS som skrev om kvinnor som "behöver bekräftelse på hur fina dom faktiskt är" (genom sexmeddelanden) så jag syftade tillbaka på det.Anonym (Eh) skrev 2024-10-06 21:04:53 följande:Fast egentligen handlar inte männens snusprat om att bekräfta kvinnor. Snarare är det ett sätt för desperata sexlösa män att utnyttja vilken kvinna som helst som är villig. Finns ingen riktig uppskattning där utan mest ett sexuellt utnyttjande och objektifierande av slumpmässig kvinna.
Själv hade jag aldrig tagit sånt för en komplimang utan snarare en förolämpning.
En komplimang blir deras uppmärksamhet först när männen ser kvinnorna som människor och är villiga att lära känna kvinnorna på riktigt. -
Exakt gubben. Kvinnor har inte sexdrift på samma sätt som män. Att du skulle hitta någon som vill sexchatta med en främling enligt dina preferenser låter JÄVLIGT osannolikt. Men du kanske inte känner till att män och kvinnor har olika typer av sexualitet?Nyfiken79 skrev 2024-10-12 20:59:42 följande:Nu är det ju så att jag ts är man och söker kvinnor och ni som kommenterar som du har ju inte ens läst och fattat innehållet. Ni påstår alltså att kvinnor inte har nån sexdrift alls som vi män, det finns alltså inga kvinnor som gillar att kåta upp sej via meddelanden och av tanken att det sitter en man i andra änden och blir kåt av vad hon skriver.
-
Kvinnor och män är olika biologiskt, ja. Har du helt missat det?Nyfiken79 skrev 2024-10-12 21:24:31 följande:Har inte olika kvinnor olika intressen och begär ?
är ni kvinnor så enformiga så alla är precis likadana ?
-
Klart att vissa kvinnor kan gilla att sexchatta. Men under de förutsättningar som TS "erbjuder" så kommer han att få det svårt. Om du blir så ledsen är det väl bara att trösta TS genom att sexchatta med honom. Eller så kan du ju ta det tips du själv gav: gå in på en tråd om blöjeksem. Lycka till, oavsett vad du väljer.Daphodil skrev 2024-10-12 22:19:44 följande:
Blir fan ledsen över alla elaka svar. Killen ställer en fråga, blir påhoppad? Ni kvinnor som avskyr sexchattar ingår inte i målgruppen, så scrolla vidare istället för att tjafsa i affekt. Finns massvis av trådar där ni kan diskutera blöjeksem och dylikt.
Ni kan också sluta berätta vad kvinnor gillar och inte gillar, jag och andra i tråden bekräftar att vissa kvinnor visst gillar att sexchatta.
-
Kan du utveckla vad du menar? Om du menar att kvinnor kan vara kåta, absolut. Men sexlusten och driften skiljer sig från mäns. Det kan väl ändå inte vara så svårt att förstå? TS skriver själv att det knappt finns några tjejer på bodycontact. Vad tror du själv att det beror på? Det inte är särskilt lockande för kvinnor att sexchatta med främlingar. Medan män gärna har sex eller chattar med kreti och pleti.Anonym (Chattaren) skrev 2024-10-13 07:47:06 följande:Kvinnor har inte samma sexdrift som män?? :) Nja absolut inte min erfarenhet.
-
Jag har inte skrivit att män har högre sexdrift. Jag skriver att den skiljer sig mellan könen. Du skriver det ju själv, kvinnor vill lära känna personen för att kunna bli kåta. Män blir kåta direkt. Därför blir det oerhört avtändande när en främling vill sexchatta.Anonym (Chattaren) skrev 2024-10-13 11:55:22 följande:
Då vet du inte mycket om sexdrift. Sexlust och drift är faktiskt lika men skiljer sig åt bland individer precis som hos män. Sen vet vi ju att kvinnor ofta har högre utbildning och/ eller ofta uppfostras att ha högre krav på sig själva, så kanske därav du uppfattar att män har större sexdrift vara för att vi kanske är mindre nogräknade med när, var och hos vem vi stoppar in den :)
Själv har jag en stark drift, likaledes min kvinna och som gärna chattar både med mig och vänner hon har men på BC som du refererar till tenderar många män att inte behärska språket, anpassa språkbruket och ha någon form av följsamhet. Dvs lite av det jag skrev om. De är oförskämda, pratar knulla och kuk med kvinnor de inte känner från första stavelsen. Det kan du fråga vilken kvinna som helst på BC eller andra plattformar som Tinder, HP etc. Skall förstås inte dra alla män över en kam men mycket vanlig.
Så ett tips till er som vill sexchatta med en kvinna. Lär känna personen först, var lite kultiverad och finkänslig, varm, visa omtanke och framförallt var lyssnande. Då kanske en kvinna som ev delar ert intresse börjar svänga lite i sina inspel och bit för bit eventuellt avslöja sina innersta tankar, fantasier för er.