• Comin

Vad är skillnaden på att vara aktiv och passiv?

Jag känner mig själv som en UG passiv man, men undrar ofta på vad det är som gör att vi blir aktiva och passiva, ja och flexibla?är det barndom, sexuell debut, eller annat..är egentligen alla allt? Är det behoven som styr, kan en aktiv bli passiv över tid?

• Svar på tråden Vad är skillnaden på att vara aktiv och passiv?
  • Kunniglingvist

Beslutsamhet, ambition, pondus, intelligens, ödmjukhet, självförtroende, trygghet, konkurrenskraftig (fysiskt/mentalt). Några manliga attribut. Jag har inga som helst problem med att se en gay man som manlig Beror helt på hur individen för sig. Att ha skört ego är inte särskilt manligt än om man gömmer sig bakom heteronormer

• Anonym (x)
    Anonym (Bi) skrev 2024-09-30 13:51:50 följande:
    Så som du gnäller på allt o alla så är du långt ifrån manlig XD. Och du vet inte vad alla världens kvinnor tycker o tänker om bisexuella män
    Det är allmänt sant ja, kvinnor uppskattar manlighet hos män och det är omanligt att som man bli be av andra män. Många kvinnor som vägrar dejta bisexuella hanar. Jag förstår dem fullt ut.
  • Anonym (Råger)

Min kåthet är en känsla som ligger nära kraft/makt/dominans. Tycker om att ta rejält tag om hennes höfter eller huvud eller bröst. Hon gillar att jag styr och dominerar, bara jag inte är förnedrande, kallar henne hora eller så.

Jag har bett henne dominera, och det har hänt någon gång. Underbart att bli bunden och ha ögonbindel, och hon använder min kropp. Nästan omöjligt att ligga still och bara ta emot.

• Anonym (Bi)
    Anonym (x) skrev 2024-09-30 15:20:14 följande:
    Det är allmänt sant ja, kvinnor uppskattar manlighet hos män och det är omanligt att som man bli be av andra män. Många kvinnor som vägrar dejta bisexuella hanar. Jag förstår dem fullt ut.
    Låter mer som dina åsikter och du baserar fakta på dom. Du säger att du inte har nått emot bögar men ändå är alla dina svar ganska homofobiska. Tror inte ett skit på vad du säger. Dina arbetskollegor eööer granne eller bästa vän som du anser är manliga kan också vara bisexuella utsn din vetskap. Och en heads up. Att bry sig vart andra killar stoppar sina kukar är ganska bögigt ;) 
  • Anonym (x)
    Anonym (Bi) skrev 2024-09-30 18:51:51 följande:
    Låter mer som dina åsikter och du baserar fakta på dom. Du säger att du inte har nått emot bögar men ändå är alla dina svar ganska homofobiska. Tror inte ett skit på vad du säger. Dina arbetskollegor eööer granne eller bästa vän som du anser är manliga kan också vara bisexuella utsn din vetskap. Och en heads up. Att bry sig vart andra killar stoppar sina kukar är ganska bögigt ;) 
    Snarare du som begriper noll om hur kvinnors sexualitet fungerar. De vill ha En riktig man som penetrerar dem, inte en fjolla som ber om att själv bli tagen.

Du lever i förnekelse. Bara att läsa runt på olika forum så ser du massor av exempel på kvinnor som ratar tvestjärtar. En riktig man håller inte på med andra män, han ägnar sig åt kvinnor vilket är det naturliga.

Nej, att ligga med män när man själv är man är bögigt. Inget fel med detta men hos kvinnor hör ni inte hemma. Kvinnor vill ha riktiga män, inte fjolliga dito.
  • Anonym (Bi)
    Anonym (x) skrev 2024-09-30 18:57:42 följande:
    Snarare du som begriper noll om hur kvinnors sexualitet fungerar. De vill ha En riktig man som penetrerar dem, inte en fjolla som ber om att själv bli tagen.

Du lever i förnekelse. Bara att läsa runt på olika forum så ser du massor av exempel på kvinnor som ratar tvestjärtar. En riktig man håller inte på med andra män, han ägnar sig åt kvinnor vilket är det naturliga.

Nej, att ligga med män när man själv är man är bögigt. Inget fel med detta men hos kvinnor hör ni inte hemma. Kvinnor vill ha riktiga män, inte fjolliga dito.
    Då enligt dig är lesbiska eller bisexuella kvinnor mindre kvinnliga.?
  • Anonym (x)
    Anonym (Bi) skrev 2024-09-30 19:39:10 följande:
    Då enligt dig är lesbiska eller bisexuella kvinnor mindre kvinnliga.?

Också allmänt känt att lesbiska kvinnor harmanliga intressen och är mer butch till utseende och personlighet.  Finns t.o.m. namn för dem ?butchflata?. 

• Anonym (Bi)
    Anonym (x) skrev 2024-09-30 20:15:30 följande:

Också allmänt känt att lesbiska kvinnor harmanliga intressen och är mer butch till utseende och personlighet.  Finns t.o.m. namn för dem ?butchflata?. 

Hahahaha herregud. Du är sjukt delulu. Du har inte koll alls märker jag. Aja jag orkar inte med dig mer. Du får ha sin snevridna syn på bi o homopersoner. Hare kanin 
  • Sk007

Jag tycker att wetsex är väldigt avtändande. Jag frågar inte om tjejer jag träffar har haft det och om de gillar det. Om jag däremot får reda på det ändå så kommer jag troligen inte att finna denna tjej särskilt intressant längre.
    Det finns många olika turnoffs och jag tror att killar som gillar killsex är en sådan sak.
    Jag anser fortfarande att det inte har något med manligt och kvinnligt att göra.

• Anonym (E)
    Anonym (x) skrev 2024-09-30 18:57:42 följande:

Det finns inget som säger att det är mer dominant att penetrera än att omsluta.
Svar på tråden Vad är skillnaden på att vara aktiv och passiv?