• Anonym (Bi)

Vad är skillnaden på att vara aktiv och passiv?

Anonym (x) skrev 2024-09-29 20:16:42 följande:
    Nej, män som låter sig besudlas av andra män är inte maskulina för fem öre, de beter sig som fruntimmer. Ingen normal kvinna skulle finna dig maskulin om hon visste vad du sysslade med. Du är en fjolla, inte en riktig man. 
    Du kan inte se på alla män att dom är si eller så. Jag levde istortsett hemligt bi i flera år då jag skämdes att komma ut. Idag skäms jag inte och kan lätt berätta för vänner som jag känt i 20 år och ALLA reagerar chockad och säger att dom kunde aldrig tro det om mig. Jag är tillvardags en skäggig karl som mekar lagar o donar och beter mig väldigt manligt i mitt eget tycke. Men i mitt dolda så kan jag ha sex med män. Som suger av mig
     Slickar min röv och jag suger dom med mera. Men sen så är jag tillbaka till mitt vanliga jag. Du skulle aldrig kunna hitta mig på stan och veta att det är jag som skriver detta. Alla passiva är inte Jonas Gardell o Edvin Törnblom. Kan säga att det finns bisexuella Magnus Samuelsson och liknande (tog som exempel) men du kommer aldrig få veta det. Om dom själva inte kommer ut med det till dig. 
  • Anonym (Bi)
    Anonym (x) skrev 2024-09-30 13:33:20 följande:
    Fast det ör ganska känt att kvinnor inte uppskattar män som håller på med andra män. Det är en allmän åsikt, att det är omanligt.
    Så som du gnäller på allt o alla så är du långt ifrån manlig XD. Och du vet inte vad alla världens kvinnor tycker o tänker om bisexuella män
  • Anonym (Bi)
    Anonym (x) skrev 2024-09-30 15:20:14 följande:
    Det är allmänt sant ja, kvinnor uppskattar manlighet hos män och det är omanligt att som man bli be av andra män. Många kvinnor som vägrar dejta bisexuella hanar. Jag förstår dem fullt ut.
    Låter mer som dina åsikter och du baserar fakta på dom. Du säger att du inte har nått emot bögar men ändå är alla dina svar ganska homofobiska. Tror inte ett skit på vad du säger. Dina arbetskollegor eööer granne eller bästa vän som du anser är manliga kan också vara bisexuella utsn din vetskap. Och en heads up. Att bry sig vart andra killar stoppar sina kukar är ganska bögigt ;) 
  • Anonym (Bi)
    Anonym (x) skrev 2024-09-30 18:57:42 följande:
    Snarare du som begriper noll om hur kvinnors sexualitet fungerar. De vill ha En riktig man som penetrerar dem, inte en fjolla som ber om att själv bli tagen.

Du lever i förnekelse. Bara att läsa runt på olika forum så ser du massor av exempel på kvinnor som ratar tvestjärtar. En riktig man håller inte på med andra män, han ägnar sig åt kvinnor vilket är det naturliga.

Nej, att ligga med män när man själv är man är bögigt. Inget fel med detta men hos kvinnor hör ni inte hemma. Kvinnor vill ha riktiga män, inte fjolliga dito.
    Då enligt dig är lesbiska eller bisexuella kvinnor mindre kvinnliga.?
  • Anonym (Bi)
    Anonym (x) skrev 2024-09-30 20:15:30 följande:

Också allmänt känt att lesbiska kvinnor harmanliga intressen och är mer butch till utseende och personlighet.  Finns t.o.m. namn för dem ?butchflata?. 

Hahahaha herregud. Du är sjukt delulu. Du har inte koll alls märker jag. Aja jag orkar inte med dig mer. Du får ha sin snevridna syn på bi o homopersoner. Hare kanin 
Svar på tråden Vad är skillnaden på att vara aktiv och passiv?