• Comin

Vad är skillnaden på att vara aktiv och passiv?

Jag känner mig själv som en UG passiv man, men undrar ofta på vad det är som gör att vi blir aktiva och passiva, ja och flexibla?är det barndom, sexuell debut, eller annat..är egentligen alla allt? Är det behoven som styr, kan en aktiv bli passiv över tid?

• Svar på tråden Vad är skillnaden på att vara aktiv och passiv?
  • Anonym (x)

Män som är UG och enbart tar emot är feminina. Maskulint beteende är att vara den penetrerande parten. 

• Comin

Jag är maskulin, men UG med män, kan säkert bli det om den aktiva vill ha mig feminin

• simpleMan

Vad som gör oss passiva eller aktiva tror jag inte det är lätt o sätta fingret på. Jag är vers aktiv Bi. Kan ju vara saker som skiljda föräldrar. Strikt disciplin i hemmet. Osv osv. Hur var TS uppväxt? Kanske finns nått där du anser att meningen med livet är att ta hand om andra 

• Comin

Uppväxten var fin, snälla och gifta föräldrar. Kände förste draget efter kuk som 18 åring, testade inte på riktigt med en man före jag var 35

• simpleMan

Som sagt svårt o säga. Råka väl bara bli så.i din natur att du gillar att passa upp andra med din kropp

• Comin

Ja, så är det, gillar att andra nyttjar min kropp för att sexuellt tillfredsställa sig själv?

• simpleMan

Då är det så. Nyfiken fråga. Vad får du ut av o träffa nån  Suga av han o sen skiljas åt? 

• Comin

Ja, det kan vara, det kommer an på vad den aktiva önskar, går igång på att nån blir kåt på mig, min UG slår in då?

• Sk007

Jag har alltid varit rätt så makulin. I ungdomen hade jag alls ingen dragning mot killar men en del killar var ändå intresserade av mig. Till slut gick jag med på att låta killar suga av mig eftersom det trots allt lindrade ett visst behov.
    Jag såg mig uteslutande som aktiv och det fanns gott om killar som både ville suga och bli påsatta.
    Alla dessa killar var mer eller mindre ett substitut för tjejer eftersom det var så mycket enklare att få komma till med killar.
    Men så fort jag dejtade en tjej blev killar helt ointressanta.

Så en dag "råkade" rollerna bli omvända och jag var den som blev påsatt. Jag blev helt paff över hur skönt det var. Efter den dagen är det bara någon enstaka gång jag haft den aktiva rollen.

Vad det är som avgör vad man tycker är skönast har jag ingen aning om.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad är skillnaden på att vara aktiv och passiv?