• Nandez

Bonde söker fru 2024

I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀

OBS, Ina spoilers

• Svar på tråden Bonde söker fru 2024
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:41:46 följande:

Alma verkar lite förtjust i Lukas

Ja det verkar så, men jag tror att han är för barnslig för Alma med tanke på vilka jobb han måste utföra i ladugården och ute på ängarna. Live är inte så efter att kamerorna lämnat gården. Hoppas han tänker på det och lämnar.

Victor är mera en karl som skulle kunna gården och dess jobb som ingår.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:53:00 följande:

Göran ger ett lite osäkert intryck ibland 

Göran ger en osäker intryck. Han umgås inte med tjejerna om dem inte ber han på egen dejt. Han har bara hästarna han håller på. Jag skulle inte klara av en man som han som inte visar glädje.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:57:59 följande:

Sanna blev den som fick åka hem

Blev lite eller massor förvånad att hon fick lämna då hon har ett barn och han har ett barn hade dem varit ett bra par......Men ok jag hoppas i slutändan att Anders väljer Emma tror jag hon heter, hon som hade ljusblå tröja på sig.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-06 23:34:48 följande:
    Håller med att Lukas borde ha åkt ut. Han är alldeles för på och tror så bra om sig själv.
    Ja,men hon verkar se honom på ett annat sätt.
  • Tecum
    molly50 skrev 2024-11-07 13:41:57 följande:
    Ja,men hon verkar se honom på ett annat sätt.
    Tror och hoppas att hon genomskådat honom, han är så utstuderad. Han sa ju att han skulle visa sig sårbar för att få henne att tycka synd om honom. Han är liksom FÖR taktisk och lite barnslig.

Vad tycker ni om burken med gulliga lappar som present? Alma verkade gilla den men jag tycker att det var iofs udda och ovanligt, men barnsligt. Fast jag är väl för gammal.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2024-11-07 17:21:18 följande:
    Tror och hoppas att hon genomskådat honom, han är så utstuderad. Han sa ju att han skulle visa sig sårbar för att få henne att tycka synd om honom. Han är liksom FÖR taktisk och lite barnslig.

Vad tycker ni om burken med gulliga lappar som present? Alma verkade gilla den men jag tycker att det var iofs udda och ovanligt, men barnsligt. Fast jag är väl för gammal.
    Håller med dig om att Lukas är barnslig, men kan vara så att produktionen säger åt han att han ska vara på ....vet inte, men jag hoppas Alma tar ut han snart.

Lapparna i burken tyckte jag var charmigt.....tänk och ta en lapp varje dag och känna sig glad.....Jag är gammal 68 år, men jag gillade det.
  • Anonym (Sofie)
    Nandez skrev 2024-11-06 20:37:33 följande:

Lukas är verkligen på

Håller med. Skulle jag vara Alma skulle han åkte för länge sedan. Tycker att killar som är för på är obehagliga. Får lite småpanik då det inte känns helt äkta, känns som han anstränger sig mer än vad som är hans personlighet. 
  • Anonym (Sofie)
    Tecum skrev 2024-11-07 17:21:18 följande:

Tycker burken med komplimanger var gullig. Hade jag fått en sådan hade jag blivit väldigt glad. 
  • Jhannis
    Anonym (Sofie) skrev 2024-11-07 20:21:51 följande:
    Tycker burken med komplimanger var gullig. Hade jag fått en sådan hade jag blivit väldigt glad. 
    Jag håller med dig jag hade blivit glad.
  • Tecum
    Jhannis skrev 2024-11-07 20:32:22 följande:
    Jag håller med dig jag hade blivit glad.
    Okej, jag ger mig! Tror att många tjejer kommer att få såna burkar nu...Glad

Kul att vi är lika gamla, jag trodde du var mycket yngre!
Svar på tråden Bonde söker fru 2024