• Nandez

Bonde söker fru 2024

I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀

OBS, Ina spoilers

• Svar på tråden Bonde söker fru 2024
  • molly50
    Tecum skrev 2024-11-07 17:21:18 följande:
    Tror och hoppas att hon genomskådat honom, han är så utstuderad. Han sa ju att han skulle visa sig sårbar för att få henne att tycka synd om honom. Han är liksom FÖR taktisk och lite barnslig.

Vad tycker ni om burken med gulliga lappar som present? Alma verkade gilla den men jag tycker att det var iofs udda och ovanligt, men barnsligt. Fast jag är väl för gammal.
    Ja,man kan ju hoppas på det.

Jag tyckte den var gullig och hade uppskattat att få en själv. 
  • Jhannis
    Tecum skrev 2024-11-07 21:57:17 följande:
    Okej, jag ger mig! Tror att många tjejer kommer att få såna burkar nu...Glad

Kul att vi är lika gamla, jag trodde du var mycket yngre!
    Glad Tack för att du trodde att jag var yngre....det värmde {#emotions_dlg.flower}. Jag är född -56, men ung i sinnet trots att kroppen säger att jag är -80 plus.Rynkar på näsan
  • Anonym (Höstlöv)
    Anonym (Sofie) skrev 2024-11-07 20:20:15 följande:
    Håller med. Skulle jag vara Alma skulle han åkte för länge sedan. Tycker att killar som är för på är obehagliga. Får lite småpanik då det inte känns helt äkta, känns som han anstränger sig mer än vad som är hans personlighet. 
    Håller med, får ingen bra känsla av Lukas. Tror att han kan bli väldigt klängig och kontrollerande p g a sin låga självkänsla vilket är uppenbart, så hon borde skickat hem honom. Förstår inte vad hon ser hos honom. 
  • Tecum
    Jhannis skrev 2024-11-08 20:18:21 följande:
    Glad Tack för att du trodde att jag var yngre....det värmde {#emotions_dlg.flower}. Jag är född -56, men ung i sinnet trots att kroppen säger att jag är -80 plus.Rynkar på näsan
    Jag är tvärtom, hyfsat ung i kroppen men sinnet är 80+...Rynkar på näsan
  • Jhannis

Senast inser hon om hon väljer Lukas.......Kommer inte att hålla.....Han lever på moln  inte på en bondgård.

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 23:38:47 följande:
    Ja det verkar så, men jag tror att han är för barnslig för Alma med tanke på vilka jobb han måste utföra i ladugården och ute på ängarna. Live är inte så efter att kamerorna lämnat gården. Hoppas han tänker på det och lämnar.

Victor är mera en karl som skulle kunna gården och dess jobb som ingår.
    Håller med dig om detta
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 23:43:05 följande:
    Göran ger en osäker intryck. Han umgås inte med tjejerna om dem inte ber han på egen dejt. Han har bara hästarna han håller på. Jag skulle inte klara av en man som han som inte visar glädje.
    Inte jag heller
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 23:45:36 följande:
    Blev lite eller massor förvånad att hon fick lämna då hon har ett barn och han har ett barn hade dem varit ett bra par......Men ok jag hoppas i slutändan att Anders väljer Emma tror jag hon heter, hon som hade ljusblå tröja på sig.
    Glad
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-07 13:41:57 följande:
    Ja,men hon verkar se honom på ett annat sätt.
    Ja, hon verkar göra det vilket är bra
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-07 17:21:18 följande:
    Tror och hoppas att hon genomskådat honom, han är så utstuderad. Han sa ju att han skulle visa sig sårbar för att få henne att tycka synd om honom. Han är liksom FÖR taktisk och lite barnslig.

Vad tycker ni om burken med gulliga lappar som present? Alma verkade gilla den men jag tycker att det var iofs udda och ovanligt, men barnsligt. Fast jag är väl för gammal.
    Tycker att det var fint och charmigt tänkt av honom, hade uppskattat den gåvan
Svar på tråden Bonde söker fru 2024