• Nandez

Bonde söker fru 2024

I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀

OBS, Ina spoilers

• Svar på tråden Bonde söker fru 2024
  • Nandez

Bra att Göran tagit sig ur missbruket, hoppas att flaskan i hans hand var alkoholfri 

• molly50
    Nandez skrev 2024-11-06 20:54:22 följande:

Gillar verkligen Anders

Ja,han är mysig. 
  • Jhannis
    FtS70 skrev 2024-11-06 18:34:35 följande:

Och jag hoppas att Isak skall ta någon form av initiativ, inte bara vara kompis med allihop.

Ja Isak verkar feg för att visa några känslor...Han väntar nog att tjejerna gör det.
  • Jhannis
    Anonym (Va?) skrev 2024-11-06 19:59:30 följande:
    Jag vet, har snabbspolat igenom det nyss. 
    Det blir nog inga fler avsnitt.

Jag ser på Elitstyrkan istället. Glad
    Jag tycker också att Bonde söker fru börjar vara tråkig...Alltid samma sak alla brevskrivare trånar efter en person och alla vill kramas och kladdas, sen blir det val och tårarna rinner. 

Elitstyrkan har inte jag följt denna gång då jag tycker att deltagarna behandlas väldigt illa.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:06:51 följande:

Kul att Victor blev kvar hos AlmaGlad

Jag blev också glad att Victor blev kvar han verka vara så go och snäll.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-06 20:08:12 följande:
    Ted valdes bort,men Lukas blev kvar. Hade hoppats att Alma skulle välja bort honom.
    Håller med att Lukas borde ha åkt ut. Han är alldeles för på och tror så bra om sig själv.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:41:46 följande:

Alma verkar lite förtjust i Lukas

Ja det verkar så, men jag tror att han är för barnslig för Alma med tanke på vilka jobb han måste utföra i ladugården och ute på ängarna. Live är inte så efter att kamerorna lämnat gården. Hoppas han tänker på det och lämnar.

Victor är mera en karl som skulle kunna gården och dess jobb som ingår.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:53:00 följande:

Göran ger ett lite osäkert intryck ibland 

Göran ger en osäker intryck. Han umgås inte med tjejerna om dem inte ber han på egen dejt. Han har bara hästarna han håller på. Jag skulle inte klara av en man som han som inte visar glädje.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:57:59 följande:

Sanna blev den som fick åka hem

Blev lite eller massor förvånad att hon fick lämna då hon har ett barn och han har ett barn hade dem varit ett bra par......Men ok jag hoppas i slutändan att Anders väljer Emma tror jag hon heter, hon som hade ljusblå tröja på sig.
Svar på tråden Bonde söker fru 2024