• Nandez

Bonde söker fru 2024

I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀

OBS, Ina spoilers

• Svar på tråden Bonde söker fru 2024
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-07 19:51:00 följande:
    Håller med dig om att Lukas är barnslig, men kan vara så att produktionen säger åt han att han ska vara på ....vet inte, men jag hoppas Alma tar ut han snart.

Lapparna i burken tyckte jag var charmigt.....tänk och ta en lapp varje dag och känna sig glad.....Jag är gammal 68 år, men jag gillade det.
    Glad
  • Nandez
    Anonym (Höstlöv) skrev 2024-11-09 11:04:21 följande:
    Håller med, får ingen bra känsla av Lukas. Tror att han kan bli väldigt klängig och kontrollerande p g a sin låga självkänsla vilket är uppenbart, så hon borde skickat hem honom. Förstår inte vad hon ser hos honom. 
    Hoppas verkligen att hon gör det
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-10 01:25:38 följande:

Senast inser hon om hon väljer Lukas.......Kommer inte att hålla.....Han lever på moln  inte på en bondgård.

Så santGlad
  • FtS70

Och nu får Isak - och Göran med för den delen - börja ta initiativ! Ni dejtar de här personerna, ni är inte scoutledare! 

• Nandez
    FtS70 skrev 2024-11-13 19:05:49 följande:

Och nu får Isak - och Göran med för den delen - börja ta initiativ! Ni dejtar de här personerna, ni är inte scoutledare! 

SkrattarSkrattande
  • Jhannis
    FtS70 skrev 2024-11-13 19:05:49 följande:

Isak och Göran tänker nog bara att dem är med i ett TV program. Dem har glömt hur man dejtar en tjej på riktigt.....Bara vara vänner Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-13 19:45:22 följande:
    Isak och Göran tänker nog bara att dem är med i ett TV program. Dem har glömt hur man dejtar en tjej på riktigt.....Bara vara vänner Skrattande
    Verkar så
  • Nandez

Anders och tjejerna verkar ha det bra tillsammans trots rådande situation 

Svar på tråden Bonde söker fru 2024