• Nandez

Bonde söker fru 2024

I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀

OBS, Ina spoilers

• Svar på tråden Bonde söker fru 2024
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 00:44:33 följande:
    Lukas visar verkligen sin svartsjuka.....Fy 
    Ja, obehagligt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 00:46:08 följande:
    Anton passar Alma bra och är en trevlig kille, men jag tror även att Viktor kommer att få en chans att visa sin sida med.
    Både Anton och Viktor verkar vara bra killar
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 00:47:33 följande:
    Jag tänker likadant. Han ser nog tjejerna som vänner.
    Jag håller med dig
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 00:48:47 följande:
    Hann inte få nåt begrepp om Kristian......
    Det första intrycket kändes så av det lilla man fick se
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 16:52:14 följande:
    Brevskrivaren Lukas har varit öppen med sin svartsjuka ? men detta har helt klippts bort i Bonde söker fru.
    Nu berättar han att han tagit hjälp av psykolog efter programmet.
    ? Jag vet hur jag blir, i och med att det har hänt innan och jag vill inte på något sätt försöka dölja det eller så, säger han i en intervju med Hänt.

Detta läste jag i dag på media. Detta ska ha hänt efter att Alma gick i väg med Anton från partyt.

Hoppas Alma tänker efter före.
    Ok

Det hoppas jag verkligen att hon gör
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-14 18:01:34 följande:

Om inte Alma väljer bort Lukas efter vad som hände visar hon väldigt dåligt omdöme och är också en dålig förebild för andra tjejer. Killar som Lukas behöver växa upp innan de ger sig in i dejtinglivet. De kan vara farliga med sitt kontrollbehov.

Ja, larmklockorna ringer när man ser hans svartsjuka. Kontrollbehov kan verkligen bli farligt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 18:16:03 följande:
    Det är frågan om Alma såg Lukas blick på partyt eller att han stack ut. Hoppas verkligen att Alma väljer ut Lukas för han är inte bra som en svartsjuk person att behöva leva tillsammans med. Han får verkligen ta proffs hjälp för sin svartsjuka.
    Jag hoppas verkligen det
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-14 21:29:09 följande:
    Jag hoppas verkligen det
    Ja man hoppas att Alma ser det innan hon ger honom fler kramar och låter han tro att hon gillar honom.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 21:33:33 följande:
    Ja man hoppas att Alma ser det innan hon ger honom fler kramar och låter han tro att hon gillar honom.
    Glad
  • Anonym (Gäsp)

Konceptet är lika uttjatat som Robinson men nåt ju inte upp till kalkonstatusen hos Farmen eller andra kwasi-dokumentärer.
    Fattar inte hur/varför någon orkar följa och engagera sig i detta.

Svar på tråden Bonde söker fru 2024