Bonde söker fru 2024
I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀
OBS, Ina spoilers
I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀
OBS, Ina spoilers
Tycker Lukas är lite obehaglig
Tycker Lukas är lite obehaglig
Ska alla bönder få en varsin övernattningsdejt?
Ska alla bönder få en varsin övernattningsdejt?
Det hade varit bättre om Isak festat till, då hade det kanske hänt något. Jag blir tokig på hans passivitet. Det är inte bra att kyssa någon hur som helst, men att låta bli och kyssa någon som verkligen vill bli kysst, det är ju synd.
Isak är så stel
Men det blev Lukas
Anders verkar ha gjort bort sig lite
Vad Isak är lik sin bror.
Jag blir nästan irriterad på Göran att han ser mer till hästarna är kvinnorna. Han kommer nog ha svårt att visa riktig romantik.
Anders vet jag inte vad jag ska säga om i dag då jag missat att dem har haft party där han skulle ha blivit lite för full.
Isak ja stelare dejter har jag inte sett...Ok han gav tjejen några pussar även att han frågade om han fick ge en kyss.
Alma!!!!! Vad ska man säga om henne. Fattar hon inte hur Lukas har betett sig??
Varför har hon inte gett Viktor en enda egen tid? Om hon inte gillar honom borde hon be han åka hem på en gång istället för att Viktor ska behöva titta på när hon går ut med Anton och som nu övernattning med Lukas. Jag blir så arg att hon inte fattar att han inte är bra för henne. Väljer hon Lukas i slutändan då tycker jag synd om henne, men det är hennes val.