• Nandez

Bonde söker fru 2024

I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀

OBS, Ina spoilers

• Svar på tråden Bonde söker fru 2024
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-20 21:24:42 följande:
    Ja,fast han verkade samtidigt lite mjukare nu,tyckte jag.
    Ok
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-20 21:25:29 följande:
    Lite orättvist mot de som inte blir valda,tycker jag.
    Det tycker jag också, det är ju en speciell och lång dejt
  • FtS70

Det hade varit bättre om Isak festat till, då hade det kanske hänt något. Jag blir tokig på hans passivitet. Det är inte bra att kyssa någon hur som helst, men att låta bli och kyssa någon som verkligen vill bli kysst, det är ju synd. Skrattande

• molly50
    Nandez skrev 2024-11-20 21:30:05 följande:
    Det tycker jag också, det är ju en speciell och lång dejt
    Ja,precis.
    Men samtidigt så skulle det väl ta för mycket tid om alla skulle få en övernattningsdejt.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-20 20:18:23 följande:

Isak är så stel

Ja han är stel tror att kameramannen stör han Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-20 20:23:44 följande:

Men det blev Lukas

Av alla killar den som är svartsjuk så det rycker om det.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-20 20:37:14 följande:

Anders verkar ha gjort bort sig lite

Jag har missat nåt i förra avsnittet för jag kommer inte i håg att Anders med tjejerna var ute och partaya.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-20 20:53:43 följande:

Vad Isak är lik sin bror. Glad

Jag tyckte att Isaks bror var mer lik pappan, men helt klart hade alla tre liknande drag.
  • Jhannis

Jag blir nästan irriterad på Göran att han ser mer till hästarna är kvinnorna. Han kommer nog ha svårt att visa riktig romantik.

Anders vet jag inte vad jag ska säga om i dag då jag missat att dem har haft party där han skulle ha blivit lite för full.

Isak ja stelare dejter har jag inte sett...Ok han gav tjejen några pussar även att han frågade om han fick ge en kyss.

Alma!!!!! Vad ska man säga om henne. Fattar hon inte hur Lukas har betett sig??
    Varför har hon inte gett Viktor en enda egen tid? Om hon inte gillar honom borde hon be han åka hem på en gång istället för att Viktor ska behöva titta på när hon går ut med Anton och som nu övernattning med Lukas. Jag blir så arg att hon inte fattar att han inte är bra för henne. Väljer hon Lukas i slutändan då tycker jag synd om henne, men det är hennes val.

• molly50
    Jhannis skrev 2024-11-21 00:34:09 följande:
    Jag har missat nåt i förra avsnittet för jag kommer inte i håg att Anders med tjejerna var ute och partaya.
    Det var något som hände efter att kamerorna hade stängts av så det har inte visats.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-21 00:35:41 följande:
    Jag tyckte att Isaks bror var mer lik pappan, men helt klart hade alla tre liknande drag.
    Ja,absolut. Men jag tyckte att bräderna var lika.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-21 12:56:46 följande:
    Det var något som hände efter att kamerorna hade stängts av så det har inte visats.
    Ok det var det jag tänkte att jag har inte sett nån fylleparty hos Anders. Men trist om han visade en dålig sida om sig i fyllan. Kan ju skrämma vem som helst som söker kärlek. 
Svar på tråden Bonde söker fru 2024