Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2024

Nandez skrev 2024-09-25 20:17:46 följande:

En av bönderna, Kristian. saknas 

Han kommer att komma in efter att deltagarna varit på slottet så därför blir det fler avsnitt än tidigare. Har skrivits en massa på andra medier om alla förändringar som kommer att vara i årets Bonde söker fru.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2024-09-25 21:10:34 följande:

Görans damer, som är närmast mig i ålder, framställs som ganska fjantiga och tillgjorda. Undrar varför, är det Hotell Romantik som spökar? Inte särskilt attraktivt...
    En man som Göran har många kvinnor efter sig, han har höga krav. Damerna har lite att jobba med.

Håller med dig att Görans damer ...många av dem är flamsiga. 
  • Jhannis

Har fått kolla senare på Bonde söker fru på datorn då alla bra program är samtidigt som ett bra program går i 5:an.....Jag kan inte strema 5:an då den kostar så kollar programmen direkt och stremar 4:an som är kostnadsfri.

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-23 19:14:10 följande:

Dags för inflyttning hos böndernaGlad

Tittar återigen senare 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-23 20:49:52 följande:
    Det tyckte jag med, opersonligt
    Jag med tyckte det var opersonligt hos Göran. Inga gardiner och lite färger.
  • Jhannis

Jag tycker det är lite jobbig när Bönderna förälskar sig i alla på nåt sätt, men han killen/bonden som skrattar hela tiden han skulle passa bra med Emma.

Isak är så nervös med sina tjejer så han blossar röd i ansiktet.

Göran kommer nog att ha svårt att bestämma vem han skulle kunna leva med...Tror att det inte blir någon av dessa damer då dem så friskt handlade i affären mat så att Göran höll på att få dimpen av allt handlande. Tror att han är ganska gnidisk med sin ekonomi.

Bonde tjejen har en av killarna som jag tycker är jobbig. Han skulle nog inte vela skita ner sig med kor och kalvar, men är som en igel på henne.

Nej på nåt sätt är programmet ganska jobbig. 

• Jhannis

Nu har det framkommit en massa om Bönderna som får mig att kvälja och inte vela se det kommande programmen. Fy fan att det ska spoilas om alla bönderna precis när programmet börjat.....Och att det stämmer kan jag förstå för den gången det spoilades i media tidigare så stämde det.

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-30 20:24:48 följande:
    Skrattande
    Kommer och diskuterar senare då jag tittar på Stugdrömmar
Svar på tråden Bonde söker fru 2024