• Nandez

Bonde söker fru 2024

I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀

OBS, Ina spoilers

• Svar på tråden Bonde söker fru 2024
  • Jhannis
    Tecum skrev 2024-10-31 19:16:28 följande:
    Skulle Alma och Anders ha ett förhållande menar du? Svårt för dem att få det att fungera, de har ju varsin gård. Är inte han för gammal för henne?
    Enligt vad skvallerblaskan Hänt har skrivit.
  • Jhannis

Varför börjar sydarna klanka på sina deltagare? Dom vann ju. Tror Ali att han är den bästa där eller?

• Jhannis
    Jhannis skrev 2024-10-31 19:55:33 följande:

Varför börjar sydarna klanka på sina deltagare? Dom vann ju. Tror Ali att han är den bästa där eller?

Oj hamnade på fel trådSkrattandeRynkar på näsan
  • Anonym
    Tecum skrev 2024-10-31 19:16:28 följande:
    Skulle Alma och Anders ha ett förhållande menar du? Svårt för dem att få det att fungera, de har ju varsin gård. Är inte han för gammal för henne?
    Äh, åldern är väl inget problem!
  • Tecum
    Jhannis skrev 2024-10-31 19:47:19 följande:
    Enligt vad skvallerblaskan Hänt har skrivit.
    Jag googlade och tycker att det bara lät som ett vänskapsförhållande. Men man kan aldrig lita på såna tidningar.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2024-10-31 20:26:32 följande:
    Jag googlade och tycker att det bara lät som ett vänskapsförhållande. Men man kan aldrig lita på såna tidningar.
    Ja håller med dig att Hänt är inget att lita på...vill bara sälja skvaller oavsett om det är sant eller inte.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-10-31 19:46:13 följande:
    Ja samma här och han köper sin kärlek med Alma Skrikandes
    Ja,jag vet inte vad jag ska säga. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-30 23:23:41 följande:
    Alla sjöng i alla fall för henne.
    Det var trevligtGlad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-30 23:24:53 följande:
    Jag kan inte med han. Vet inte varför, men han verkar inte vara glad och uppmuntrande.
    Gillar inte honom, kan inte sätta fingret på varför
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-30 23:28:35 följande:
    Jag blir betänksam med Alma att hon ens dejtar killarna av det man läst på media och han Hälsinge bonden eftersom det verkar vara nåt i hop med dem två. Om det nu inte bara är skriverier, men det känns lite konstigt och se två bönder som dejtar sina brevskrivare, men kanske är kära i varann.
    Ok, inget jag läst om
Svar på tråden Bonde söker fru 2024