Bonde söker fru 2024
Det var visst 16 avsnitt, det lär inte hända så mycket varje gång...
Det var visst 16 avsnitt, det lär inte hända så mycket varje gång...
Görans damer, som är närmast mig i ålder, framställs som ganska fjantiga och tillgjorda. Undrar varför, är det Hotell Romantik som spökar? Inte särskilt attraktivt...
En man som Göran har många kvinnor efter sig, han har höga krav. Damerna har lite att jobba med.
Om inte Alma väljer bort Lukas efter vad som hände visar hon väldigt dåligt omdöme och är också en dålig förebild för andra tjejer. Killar som Lukas behöver växa upp innan de ger sig in i dejtinglivet. De kan vara farliga med sitt kontrollbehov.
Alma gjorde bort sig när hon valde Lukas, hon kommer få problem.
Anders gjorde också bort sig och visade varför han är singel. Han bara kör på utan att lyssna och känna av läget. Och har tydligen lite svårt med alkohol. Kan vara orsaken till att relationen med barnets mamma sprack? Vi får hoppas att han mognat sen dess, för tjejernas skull.
Jag tycker att det nya inslaget med övernattningsdejt är dåligt. Det är orättvist mot de som inte får chansen, och även mot bonden då alla tror att denne valt favoriten till en så speciell dejt. Det ökar spänningen och konflikterna och min tro är att TV4 vill göra programmet mer likt Paradise Hotel och sådant. Tråkigt att gå den vägen.
Börjar ogilla mer och mer Bonde söker fru. Det tjejer/killar som är med i programmet så finns det alltid 1-2 tjejer /killar som inte får sin egen tid av alla 3-4 som är kvar....På nåt sätt mobbande....(jag duger inte) och det framför en kamera framför hela svenska folket. Alla som åker ut nu och då måste ju må dåligt en lång tid efteråt......
Snälla underbara tjejer och killar sök inte till "Bonde söker fru" Om ni inte vill bli besvikna.
Står fast vid att övernattningsdejterna är ett elände som bara är till för att skapa drama och misstämning. Hur bonden än gör blir det fel. Isak verkar ha förstått det och är uppenbart obekväm då han tänker på de andra tjejerna, medan hans dejt bara vill i säng. Hans andra tjejer är överdrivet hispiga, men det är TV4 som vill ha det så.
Alma verkar omogen som inte genomskådar Lukas.
Ser man ett år framåt tror jag bara det är Anders som kanske är ihop med någon av deltagarna.
Görans kvinnor kanske borde fundera på varför en tiopoängare som han är singel...
Vad jag tycker årets bönder är jobbiga. Enda bonden som är glad det är Anders.
Almas val igen Vad tänker hon när hon väljer Lukas?
Göran är otroligt tråkig han är ingen romantiker.
Isak ja han visade känslor åt Ebba, men annars verkar han besvärad av kameran .
Den nya bonden vågar prata med tjejerna, men redan en har gett sig av.
Ja ja vi får se om någon bonde får det att gå i hop.
Anade att Kristian skulle välja Terese