BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Hoppar in här igen. Var med i September gruppen och plussade men fick ett missfall förra veckan i vecka 8+0. Otroligt kämpigt men försöker kämpa på och tänka framåt. Något som varit gravid och fått missfall - när kom er ägglossning igång? Min läkare tror att den kommer att komma som vanligt pga ändå tidigt missfall (och ?smidigt? förlopp) Ägglossning i så fall 20-21-22/10.
Vi hade lite fått upp hoppet om livet igen när vi plussade med en vår bebis. Vi fick en bebis som dog i vintras efter fullgången tid, så nu är man tillbaka på ruta 1 igen i sorgen och känslorna om att livet är orättvist. Vill bara få må bra igen, vill bara kunna känna hopp om livet.
Hänger därför på den här gruppen igen. Kämpar på! ❤️
Vi har försökt sedan i vintras nångång, verkar ta lång tid den här gången, har två barn sedan tidigare som gick ganska snabbt men nu är jag ju äldre 🙈 Ska dock höra av mig till fertilitetskliniken om mensen dyker upp den här gången (redan pratat med dom tidigare), känner att vi försökt länge nog nu och jag misstänker lite klen ägglossning. Märker inte av den lika tydligt nu som jag gjorde förut?
Smygtestade imorse, ÄL+9? blankt. Så jag känner mig rätt säker på att det inte blev nåt den här gången heller, och det var ju ganska väntat 😊
Vi har försökt sedan i vintras nångång, verkar ta lång tid den här gången, har två barn sedan tidigare som gick ganska snabbt men nu är jag ju äldre 🙈 Ska dock höra av mig till fertilitetskliniken om mensen dyker upp den här gången (redan pratat med dom tidigare), känner att vi försökt länge nog nu och jag misstänker lite klen ägglossning. Märker inte av den lika tydligt nu som jag gjorde förut?
Smygtestade imorse, ÄL+9? blankt. Så jag känner mig rätt säker på att det inte blev nåt den här gången heller, och det var ju ganska väntat 😊
Fortfarande förvirrad här..
Tog ut spiral 29/8. Hade tre dagar mens 2-4/5 september. Fick tydliga symptom på ägglossning 2 v därefter ca. Låg nästan varje dag innan och på samt efter ägglossning.
Bim var 2/10. Gjorde rfsu tidigt graviditetstest med negativt resultat 26/9. Fick ingen mens 2/10. Fortfarande inte. Har inga direkta symtom på graviditet, men är tröttare i kroppen än vanligt men det kan ju lika gärna vara inför mens 🧐
Lång väntan, vi tror ju jag inte är gravid pga negativt test i helgen. Ska ta nytt "normalt" test imorgon bitti..
Fortfarande förvirrad här..
Tog ut spiral 29/8. Hade tre dagar mens 2-4/5 september. Fick tydliga symptom på ägglossning 2 v därefter ca. Låg nästan varje dag innan och på samt efter ägglossning.
Bim var 2/10. Gjorde rfsu tidigt graviditetstest med negativt resultat 26/9. Fick ingen mens 2/10. Fortfarande inte. Har inga direkta symtom på graviditet, men är tröttare i kroppen än vanligt men det kan ju lika gärna vara inför mens 🧐
Lång väntan, vi tror ju jag inte är gravid pga negativt test i helgen. Ska ta nytt "normalt" test imorgon bitti..
Idag har tempen sjunkit och nu inväntar jag bara mensen imorgon. Känns ändå helt okej, trodde inte att jag ens skulle ha äl denna månaden och om mensen kommer imorgon har jag haft en cykel på 33 dagar istället för 50+ som förra månaden.
Det gäller att uppskatta de små sakerna 😅
Min mens kom idag, på BIM... sån besvikelse...
Vi har försökt i 6 månader, men det här var första gången jag kände mig gravid och så var det ändå inget...
Hoppas på nästa månad istället 🙏🏼
Lycka till ni andra, hoppas ni får ert efterlängtade plus ❤️
Min mens kom idag, på BIM... sån besvikelse...
Vi har försökt i 6 månader, men det här var första gången jag kände mig gravid och så var det ändå inget...
Hoppas på nästa månad istället 🙏🏼
Lycka till ni andra, hoppas ni får ert efterlängtade plus ❤️