BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Liten update, det jag trodde i söndags var en nidblödning var antagligen ?missfalls? blödning. Fick streck men svaga med vanliga rfsus test både måndag och tisdag, BIM skulle vara i onsdags men då fick jag knappt något synligt streck. Trodde det skulle vara starkare men tyvärr inte. Tog digitalt test idag som sa ?inte gravid?.
Så blir nya tag om två veckor då jag hoppas att ÄLen ska komma som vanligt, men vad jag läste tidigare i tråden att om man får missfall så tidigt så kanske det inte påverkar cykeln?
BIM blir isåfall 28/10.. 🙂
INOSITOL.
Testa det, ger både bättre ägglossning och bättre kvalité på äggen. Vet många inkl mig själv som blev gravid när vi använde det under cykeln. kan inte bara vara slump.
Idag kom mensen :( Nästa bim 31/10 så kan ju ändå hänga kvar här.
Ni som är testnarkomaner! 😅
Vad använder ni för tidiga gravtest? Och vart köper ni? Tänker att det blir en ganska stor kostnad också 😂
Jag har kört med ägglossningstest från billiga tester. Tycker dom funkar okej. Vanliga gravtest finns ju lite här och var, men just dom för att testa tidigt
Ni som är testnarkomaner! 😅
Vad använder ni för tidiga gravtest? Och vart köper ni? Tänker att det blir en ganska stor kostnad också 😂
Jag har kört med ägglossningstest från billiga tester. Tycker dom funkar okej. Vanliga gravtest finns ju lite här och var, men just dom för att testa tidigt
INOSITOL.
Testa det, ger både bättre ägglossning och bättre kvalité på äggen. Vet många inkl mig själv som blev gravid när vi använde det under cykeln. kan inte bara vara slump.
En fråga, någon som upplevt att deras man har svårt att ?leverera?? Tror inte det blir nåt för oss denna månad då min sambo lider av prestationsångest. de tidigare två försöken vi gjort har han inte heller pallat trycket till ägglossningen. Två dagar i rad går inte, knappt varannan ens under ägglossningsveckan. Vet inte alls hur vi ska lösa detta? han har typ lika bra koll på min cykel som jag har, så att mörka ägglossningen blir svårt.