• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • adirf10
    Ophelia1231 skrev 2024-09-30 20:23:35 följande:

Okej, funderar på att ta ett test imorgon men är ändå rädd för ty bli besviken, så funderar på att vänta tills bim i helgen.☺️

Tog du nåt test idag? 😊

Vi har samma BIM och jag fick negativt test igår.. ska testa ingen på lördag om jag inte fått min mens då.
  • Ophelia1231

Tog test idag och det var negativt :( vi får hoppas mensen inte kommer och att vi får ett positivt test☺️

• Twinkles

Hejsan! 
    Har följt några BIM trådar ett tag men inte skrivit något.

Förlorade våran lilla pojke i v 22 i somras vilket var otroligt tungt. Men nu känner vi oss redo att försöka igen innan min ålder sätter stopp.
    Hoppar på denna tråd i min väntan på BIM den 21a oktober. Försöker hitta min ägglossning med Clearblue dubbelhormonindikator. Samt äter rosenrot denna cykel.

• Snorkfrökenhär
    Twinkles skrev 2024-10-01 16:19:51 följande:

Hejsan! 
    Har följt några BIM trådar ett tag men inte skrivit något.

Förlorade våran lilla pojke i v 22 i somras vilket var otroligt tungt. Men nu känner vi oss redo att försöka igen innan min ålder sätter stopp.
    Hoppar på denna tråd i min väntan på BIM den 21a oktober. Försöker hitta min ägglossning med Clearblue dubbelhormonindikator. Samt äter rosenrot denna cykel.

Så fruktansvärt 💔
    Beklagar. 

Då är det er tur nu tycker 🙏🏻😊

• Snorkfrökenhär
    Väntarpå4an skrev 2024-10-01 13:10:55 följande:

Nu kom min mens 😢 dag 34.... usch...
    Men nu blir min bim 3 november men är kvar i gruppen ändå❤️ 
    Ska börja testa äl 10/10 och förväntas ha runt den 20e🙏

Näää vad trist. Nya tag nästa sväng. 
  • Twinkles
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-01 17:20:27 följande:

Så fruktansvärt 💔
    Beklagar. 

Då är det er tur nu tycker 🙏🏻😊

Tack snälla {#emotions_dlg.flower}
  • Rdlsgdl9922

Hej på er ❤️

Plussade i fredags. Inte så jättetydligt streck men 2 svaga streck på både ClearBlue och RFSU.

Imorse började det blöda och har blödigt typ för att fylla en binda under hela dan, haft molande värk oxå.

For iväg till en klinik vid jobbet och hade tur att få en tid för tidigt ultraljud, men det var för tidigt för att se något alls.

Nu kom jag hem från jobbet och testet var negativt.

Det betyder 100% missfall va? Innan har det ändå varit lite som så, även enligt läkaren, att det kunde varit en vanlig blödning tidigt i graviditeten men nu med ett negativt test kanske det är 100% missfall då?

• Supermario91
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-01 17:35:24 följande:

Hej på er ❤️

Plussade i fredags. Inte så jättetydligt streck men 2 svaga streck på både ClearBlue och RFSU.

Imorse började det blöda och har blödigt typ för att fylla en binda under hela dan, haft molande värk oxå.

For iväg till en klinik vid jobbet och hade tur att få en tid för tidigt ultraljud, men det var för tidigt för att se något alls.

Nu kom jag hem från jobbet och testet var negativt.

Det betyder 100% missfall va? Innan har det ändå varit lite som så, även enligt läkaren, att det kunde varit en vanlig blödning tidigt i graviditeten men nu med ett negativt test kanske det är 100% missfall då?

Åh de låter tyvärr som de ❤️
  • Brmbiii

Vi försöker också förhoppningsvis BIM oktober 🙈🙈har gått på p-piller i snart 2.5 år.

ppillerstopp 8/9
    Blödning/mens? 12-15/9 

flo misstänkte ägglossning den 26/9

vi har haft svårt att få ensamtid pågrund av vår snart 3 åring. hade sex 20-22/,26 och 29:onde.

Men för nån timma sedan så fick jag jätte ont i min vänstra äggstock, kan jag ha ägglossning nu då? Och är det möjligt att bli gravid om vi har sex idag? Eller är det försent?

• Rdlsgdl9922
    Supermario91 skrev 2024-10-01 18:35:13 följande:
    Åh de låter tyvärr som de ❤️
    Tack för svar ❤️ vet du eller nån annan när man kan ha ÄL efter mf?
Svar på tråden BIM Oktober 2024