Yngre tjej flirtar med mig
På jobbet finns det en yngre tjej som flirtar med mig. Vågar inte besvara den pga av att det kan bli problem här på jobbet. Kan ju bli anklagad för sexuella trakasserier. Jag är 57år och hon 22år.
På jobbet finns det en yngre tjej som flirtar med mig. Vågar inte besvara den pga av att det kan bli problem här på jobbet. Kan ju bli anklagad för sexuella trakasserier. Jag är 57år och hon 22år.
Du skall absolut besvara hennes inviter!
Det finns många anledningar. Att det kommer att reta gallfeber på alla tanter över 30 år är ensamt skäl nog att gå vidare. Som bonus verkar det ju finnas avundsjuka yngre män i tråden också. Dubbla skäl att flörta alltså.
En 57-åring kvinna lärde upp mig när jag var 22. Det var jag tacksam för! Hon var hemmafru och bodde i stor villa i Bromma. Jag var student med flexibelt schema. Nu är jag stadgad familjefar på 34.
Får antydningar till små oskyldiga sexförslag. Tar på mig å igår klappade hon mig på rumpan. Nej jag är inte chef utan vanlig jobbare.
Jag väljer mogna kvinnor alla dagar i veckan. Och jag är inte ensam att tycka det. Öppensinnad.
Jag summerar.
Äldre tanter tycker att det skall räknas som sexuella trakasserier när en 57 åring besvarar en flört från en 22-åring. Trots att 22-åringen själv vill ha sexuellt umgänge.Undantag: Om den 57-årige mannen är särskilt rik, attraktiv och känd så gäller inte regeln ovan.
Äldre kvinnor är inte allssssss avundsjuka, utan tänker BARA på den 57-årige mannen väl och ve.
En 57-åring kvinna lärde upp mig när jag var 22. Det var jag tacksam för! Hon var hemmafru och bodde i stor villa i Bromma. Jag var student med flexibelt schema. Nu är jag stadgad familjefar på 34.
Men de flesta kvinnor ser inga som helst problem med kombon äldre kvinna och ung man.
Du gör det typiskt manliga misstaget att tro att kvinnor är konsekventa (bara för att män är konsekventa).
Men de flesta kvinnor ser inga som helst problem med kombon äldre kvinna och ung man.
Du gör det typiskt manliga misstaget att tro att kvinnor är konsekventa (bara för att män är konsekventa).