• Anonym (Äldre man)

Yngre tjej flirtar med mig

På jobbet finns det en yngre tjej som flirtar med mig. Vågar inte besvara den pga av att det kan bli problem här på jobbet. Kan ju bli anklagad för sexuella trakasserier. Jag är 57år och hon 22år.

• Svar på tråden Yngre tjej flirtar med mig
  • Anonym
    Anonym (Krigarprinsessan) skrev 2024-09-03 14:46:50 följande:
    Draken jobbar la inte?
    Inte när det är gnälldags men han har allt som oftast ändå råkat ut för försök till flörtar åt båda hållen just på jobbet, rent historiskt. Det verkar bero mycket på vad som krävs för att få till rätt stämning och miljö för den aktuella test-anekdoten.
  • Anonym (Jens)
    Anonym skrev 2024-09-03 14:49:58 följande:
    Inte när det är gnälldags men han har allt som oftast ändå råkat ut för försök till flörtar åt båda hållen just på jobbet, rent historiskt. Det verkar bero mycket på vad som krävs för att få till rätt stämning och miljö för den aktuella test-anekdoten.
    Hinns fika, mys och snacka med numera? Många kollegor distansarbetar oxå numera. Fattar därför inte test-anekdotet-scenariot till hundra. På vilka jobb får folk kåtslag eller springer runt och trånar hela tiden efter nåt? Om en ny tjej på jobbet klappar mej på rumpan skulle jag väl inte göra nån me-too av det. Bara bestämt lyfta bort handen. 
  • Anonym (Smidaren)
    Anonym (Äldre man) skrev 2024-09-03 11:45:49 följande:
    Yngre tjej flirtar med mig

På jobbet finns det en yngre tjej som flirtar med mig. Vågar inte besvara den pga av att det kan bli problem här på jobbet. Kan ju bli anklagad för sexuella trakasserier. Jag är 57år och hon 22år.

Du skall absolut besvara hennes inviter!

Det finns många anledningar. Att det kommer att reta gallfeber på alla tanter över 30 år är ensamt skäl nog att gå vidare. Som bonus verkar det ju finnas avundsjuka yngre män i tråden också. Dubbla skäl att flörta alltså.

• Anonym (Tillåt mig småle)

Nej du gubbe 57-år gammal incel som behöver skapa fantasifoster i form av dessa trådar på familjeliv. Vi tar det en gång till. Eftersom du inte är Brad Pitt, hunkig man med grå tinningars charm och stor plånbok, inte ens chef är du så NEJ inte en chans att en liten 22-åring ser dig på det sätt du tror. Hon ser sig som en snällt farbror, trygg och vänlig pappa. Men i hennes ungdomliga charmighet, fnissiga personlighet glada tindrande glada ögon så läser du in att hon tindrar just mot DIG. Tro mig när jag säger dig, 100 procent menar hon inte det du läser in. Hon skulle blir förskräckt om hon förstod att du hyste såna tankar om henne det finns inte i hennes värld. Kanske hon känner sig avslappnad och otvungen med dig just av denna anledning att hon öht inte ser dig på det sättet och hon förstår inte hur mån blir när de passerar 50. Gubbsjuka. Jag har själv erfarenhet av en äldre kollega som läste in en massa i min ungdomligas söthet och charm som jag öht inte avsåg mot honom. När jag märkte hans förtjusning blev jag äcklad och drog öronen åt mig. Blev oerhört märkligt därefter, när man ska ses på jobbet . Usch. Så nej äg din ålder och odla lite självrespekt för guds skull. 

• Martins07

Kanske fråga henne på riktigt vad hon vill. 
    Hon kanske vill ha dig för du är gammal och ha stabil ekonomi eller hon tänder enbart på äldre och vill ha sex.

• Anonym (Tillåt mig småle)
    Martins07 skrev 2024-09-03 18:14:47 följande:

Kanske fråga henne på riktigt vad hon vill. 
    Hon kanske vill ha dig för du är gammal och ha stabil ekonomi eller hon tänder enbart på äldre och vill ha sex.

Hur många 22-åringar tänder på äldre tror du. Snälla nån. när Jag pluggade på högskola vid 22 års ålder var mina 30åriga klasskamrater gamla i mitt tycke. En 57 åring .. blind fläck på kartan. 
  • Anonym (Man)

Varför är det så viktigt för många i tråden att påpeka att det är pengar, framgång, feltolkningar eller rena fantasier?

Varför är det så beklämmande för många om en yngre kvinna trivs ihop med en äldre man? Oavsett om det nu stämmer eller inte?

• Anonym
    Anonym (Man) skrev 2024-09-03 18:28:49 följande:

Varför är det så viktigt för många i tråden att påpeka att det är pengar, framgång, feltolkningar eller rena fantasier?

Varför är det så beklämmande för många om en yngre kvinna trivs ihop med en äldre man? Oavsett om det nu stämmer eller inte?

Ska man hålla med om en massa falsarier bara för att de inte vore beklämmande? Isf är ju Tomten faktiskt jättetrevlig, t ex.
  • Anonym (Man)
    Anonym skrev 2024-09-03 18:30:30 följande:
    Ska man hålla med om en massa falsarier bara för att de inte vore beklämmande? Isf är ju Tomten faktiskt jättetrevlig, t ex.
    Det är inte poängen, det finns massa trådar på FL som starkt skulle kunna ifrågasättas. Men detta ämne berör något mer än den genomsnittliga trådstarten.
  • Anonym (Krigarprinsessan)
    Anonym (Smidaren) skrev 2024-09-03 17:43:08 följande:

Du skall absolut besvara hennes inviter!

Det finns många anledningar. Att det kommer att reta gallfeber på alla tanter över 30 år är ensamt skäl nog att gå vidare. Som bonus verkar det ju finnas avundsjuka yngre män i tråden också. Dubbla skäl att flörta alltså.

Tanter över 30 år?
    Har inte skolorna börjat än för de i din ålder? 
Svar på tråden Yngre tjej flirtar med mig