Yngre tjej flirtar med mig
Nej du gubbe 57-år gammal incel som behöver skapa fantasifoster i form av dessa trådar på familjeliv. Vi tar det en gång till. Eftersom du inte är Brad Pitt, hunkig man med grå tinningars charm och stor plånbok, inte ens chef är du så NEJ inte en chans att en liten 22-åring ser dig på det sätt du tror. Hon ser sig som en snällt farbror, trygg och vänlig pappa. Men i hennes ungdomliga charmighet, fnissiga personlighet glada tindrande glada ögon så läser du in att hon tindrar just mot DIG. Tro mig när jag säger dig, 100 procent menar hon inte det du läser in. Hon skulle blir förskräckt om hon förstod att du hyste såna tankar om henne det finns inte i hennes värld. Kanske hon känner sig avslappnad och otvungen med dig just av denna anledning att hon öht inte ser dig på det sättet och hon förstår inte hur mån blir när de passerar 50. Gubbsjuka. Jag har själv erfarenhet av en äldre kollega som läste in en massa i min ungdomligas söthet och charm som jag öht inte avsåg mot honom. När jag märkte hans förtjusning blev jag äcklad och drog öronen åt mig. Blev oerhört märkligt därefter, när man ska ses på jobbet . Usch. Så nej äg din ålder och odla lite självrespekt för guds skull.