Inlägg från: Anonym (Tillåt mig småle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tillåt mig småle)

Yngre tjej flirtar med mig

Nej du gubbe 57-år gammal incel som behöver skapa fantasifoster i form av dessa trådar på familjeliv. Vi tar det en gång till. Eftersom du inte är Brad Pitt, hunkig man med grå tinningars charm och stor plånbok, inte ens chef är du så NEJ inte en chans att en liten 22-åring ser dig på det sätt du tror. Hon ser sig som en snällt farbror, trygg och vänlig pappa. Men i hennes ungdomliga charmighet, fnissiga personlighet glada tindrande glada ögon så läser du in att hon tindrar just mot DIG. Tro mig när jag säger dig, 100 procent menar hon inte det du läser in. Hon skulle blir förskräckt om hon förstod att du hyste såna tankar om henne det finns inte i hennes värld. Kanske hon känner sig avslappnad och otvungen med dig just av denna anledning att hon öht inte ser dig på det sättet och hon förstår inte hur mån blir när de passerar 50. Gubbsjuka. Jag har själv erfarenhet av en äldre kollega som läste in en massa i min ungdomligas söthet och charm som jag öht inte avsåg mot honom. När jag märkte hans förtjusning blev jag äcklad och drog öronen åt mig. Blev oerhört märkligt därefter, när man ska ses på jobbet . Usch. Så nej äg din ålder och odla lite självrespekt för guds skull. 

Martins07 skrev 2024-09-03 18:14:47 följande:

Kanske fråga henne på riktigt vad hon vill. 
    Hon kanske vill ha dig för du är gammal och ha stabil ekonomi eller hon tänder enbart på äldre och vill ha sex.

Hur många 22-åringar tänder på äldre tror du. Snälla nån. när Jag pluggade på högskola vid 22 års ålder var mina 30åriga klasskamrater gamla i mitt tycke. En 57 åring .. blind fläck på kartan. 
    Anonym (Man) skrev 2024-09-03 18:28:49 följande:

Varför är det så viktigt för många i tråden att påpeka att det är pengar, framgång, feltolkningar eller rena fantasier?

Varför är det så beklämmande för många om en yngre kvinna trivs ihop med en äldre man? Oavsett om det nu stämmer eller inte?

Ni får fantisera om vad ni vill men utge då inte sagan för att vara en sanning. De enda 22-åringar som umgås med äldre män i den ålder ts påstår sig vara är just kollegor på jobbet, dotter, kompisar till vuxna barn. I övrigt får du betala för umgänge med en 22-åring om du är man i ts ålder. Och den köpta kvinnan njuter definitivt inte av sällskapet hur bra skådespelare hon än är. 
    Anonym (Smidaren) skrev 2024-09-03 19:08:40 följande:

Jag summerar.

Äldre tanter tycker att det skall räknas som sexuella trakasserier när en 57 åring besvarar en flört från en 22-åring. Trots att 22-åringen själv vill ha sexuellt umgänge.Undantag: Om den 57-årige mannen är särskilt rik, attraktiv och känd så gäller inte regeln ovan.

Äldre kvinnor är inte allssssss avundsjuka, utan tänker BARA på den 57-årige mannen väl och ve.

Låt mig förtydliga för dig. inga 22 åriga tjejer flirtar med män i den angivna ålderskategorin. Ingen, noll,zero. Undantag  några exempel på män med makt och mycket pengar. Där finns det självfallet en och annan lycksökerska även om de vettiga tjejerna inte säljer sig ens till Brad Pitt faktiskt om vi ska vara ärliga. Män tycks dessutom bortse från det faktum att hon endast tar honom för hans makt, position, sociala status och bankkonto. Män tycks inte bry sig lika mycket om sådana faktorer bara kvinnan yngre och vacker. 
    men vi andra svenssons nej. Och fenomenet är noll existent därute om du ser dig omkring på Ica nästa gång. Noll par irl eller åtminstone försvinnande så få att man aldrig ser fenomenet som är så otroligt vanligt när expertisen på familjeliv får uttala sig.. .
    Äldre kvinnor är inte avundsjuka, de är realistiska baserat på the lived experience. Betyder.. i 22 års ålder var en 26 åring på gränsen till gammal. Vad tror du man tänkte om en 57 åring. Snälla nån ! 

Börje 57 kamrer på Handelsbanken i Flen är tyvärr föga intressant för såväl 22 åringarna , som 72 åringarna. 

Och varsågod nu vet du. 

Anonym (Mick Jagger) skrev 2024-09-04 09:54:04 följande:

Japp och då har dom varit ihop i 10 år

https://www.expressen.se/noje/43-ar-yngre-karlekens-bilder-med-mick-jagger/

https://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Wyman

det här var bara 2 finns ganska många till 
    så det är nog bara instämma med vad Smidaren skrev

Men det här är Mick Jagger kära nån ! En superstjärna och multimiljardär. jämställer du Mick Jagger med en random svensk 80-årig pensionär ? hade gubben haft denna trohy wife vid sin sida utan sitt kändisskap och ställning som levande legend. Sen att det är skämmigt i de flestas ögon är en annan femma. 
    hur många 80 -åringar med en 43 år yngre kvinna vid sin sida ser du på ica i Borås om det inte är far och dotter som kommer spatserandes ? 

Svar på tråden Yngre tjej flirtar med mig