Yngre tjej flirtar med mig
På jobbet finns det en yngre tjej som flirtar med mig. Vågar inte besvara den pga av att det kan bli problem här på jobbet. Kan ju bli anklagad för sexuella trakasserier. Jag är 57år och hon 22år.
På jobbet finns det en yngre tjej som flirtar med mig. Vågar inte besvara den pga av att det kan bli problem här på jobbet. Kan ju bli anklagad för sexuella trakasserier. Jag är 57år och hon 22år.
Är du chef eller motsvarande så förstår du nog varför.
I åldersgruppen du tillhör är lätt att inbilla sej det ena och det andra.
Du ser en flirt i en tjejs beteende när hon är normalt trevlig mot dej.
Om hon mot alla odds lägger ut nån krok har det att göra med ekonomiska belöning.
Tjejen vill ha en löneökning. Du får ge bra vitsord till enhetschefen. Eller så tror hon att du som är gammal i gården har stabil ekonomi.
Vill höja sin status som ny. Osäker tjej bara.
Om tjejen går så långt som att lägga upp sig på bordet för dej för att snabbare (tror hon ja) klättra i karriären är en ny femma. Äldre män går lätt på dealen. Jämnåriga killar som har mer att ta för sej av på marknaden är sällan så desperata att de lägger an på ny kontorsråtta.
Räcker det med några månader av drakfrihet för att ni inte ska se att det är han?
Får antydningar till små oskyldiga sexförslag. Tar på mig å igår klappade hon mig på rumpan. Nej jag är inte chef utan vanlig jobbare.
Får antydningar till små oskyldiga sexförslag. Tar på mig å igår klappade hon mig på rumpan. Nej jag är inte chef utan vanlig jobbare.
Räcker det med några månader av drakfrihet för att ni inte ska se att det är han?