• Anonym (Hubbler)

Sexuell jämställdhet

Hej, vad tycker ni på forumet om sexuell jämställdhet? Där män och kvinnor har samma chans att få ha sex och ha få njuta av den delen av livet? Som det ser ut idag så är det betydligt enklare för tjejer att få ligga. Många av oss men kan gå år efter år och passera ett decennium utan att få ligga. Tjejer kan skapa en dejtprofil på nätet eller gå ut på krogen och få ligga om hon vill samma kväll.

Detta är inte bra och många män mår dåligt utav detta. Jag tycker det vore en bra idé att legalisera sexköp så att män också kan få sexuell intimitet och få må bra.

Vi är många män som mår sjukt dåligt av detta. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Sexuell jämställdhet
  • Anonym

Hej ts

Vad sägs om att du själv gör en fin insats för att avhjälpa sexbrist hos homosexuella män? 
    Köp en burk glidmedel och sätt in en annons.

Prostituerade kvinnor har sex de ej tänder på. 

• Anonym (Matte)

Om vi räknar grovt på heterosexuellt sex, så får väl lika många kvinnor som män ha sex? Problemet att bara de åtråvärda "får" sex är väl lika stort för både kvinnor och män, med skillnaden att kvinnor sällan startar såna här trådar.

• Anonym (BBW)
    Anonym (Hubbler) skrev 2024-08-17 17:45:53 följande:
    Varför skulle de inte gjort det? Ja betalningen sänker ribban. Jag har bekanta som köpt sex men som annars varit incels.
    Så din geniala lösning är alltså att skapa psykisk och fysisk ohälsa hos kvinnor som skall prostituera sig för att bota mäns psykiska ohälsa.
  • baam77

Det är inte jämställd med barn heller. bor jag ihop med min tjej och hon blir gravid så är det inte mitt barn förrän hon skriver på att det är så. 

• Anonym (vad)
    baam77 skrev 2024-08-18 09:34:05 följande:

Det är inte jämställd med barn heller. bor jag ihop med min tjej och hon blir gravid så är det inte mitt barn förrän hon skriver på att det är så. 

Vad har detta med sexuell jämställdhet att göra?
  • sillson
    Anonym (donation) skrev 2024-08-17 08:01:43 följande:
    Det är nog ett resultat av att ha växt upp med vänsterpolitik. "alla skall med" "alla är lika mycket värda" Equiality, equity osv. Ingen vinner i idrott, alla får deltagarmedalj.
    Absolut är det så! Tankegods som härstammar från högerincelmiljön är vänsterns fel. Ni inom högern kan vända och vrida på varje situation så att ni egentligen nog är offer för dumma vänstern. 

• Lynx123
    Anonym (JB) skrev 2024-08-17 17:00:40 följande:
    Det här är Familjelivs incel-troll som skriver då och då. Fattar inte att admin inte stänger av honom. Eller så gör de det men han skapar nya konton hela tiden. Tänk vad mycket sex han hade fått om han istället lagt sin energi på gymmet, hygien och reda ut sitt psyke hos en professionell psykolog.
    Ok då förstår jag. Tänkte väl att det var något på tok här...
  • Anonym (Ann)
    Överste Senap skrev 2024-08-17 18:46:56 följande:

Både män och kvinnor har rätt att ligga med vem de vill så länge bägge parter är med på det och man har åldern inne. Det är sexuell jämställdhet för mig. Att några har svårare att hitta någon att ha sex med är visserligen tråkigt men det enda man kan göra är att hjälpa dem
    bli mer attraktiva, främst med att utveckla personligheten. Tro mig, jag vet hur det känns att aldrig träffa någon men att införa någon som helst rätt till sex i övrigt innebär oundvikligen att någon behöver ligga med någon man inte tänder på. Är det jämställdhet för dig? Inte för mig i alla fall.

Tack för att det finns män som du!
  • baam77
    Anonym (vad) skrev 2024-08-18 12:00:44 följande:
    Vad har detta med sexuell jämställdhet att göra?
    jag vill bara belysa att det finns flera allvarliga jämställdhets problem som måste lösas. 
  • sillson
    baam77 skrev 2024-08-18 09:34:05 följande:

Det blir ditt barn när faderskapet faställs. Faderskap kan fastställas på olika sätt.
Svar på tråden Sexuell jämställdhet