Anonym (Luttrad) skrev 2024-08-16 23:07:50 följande:
Att tillåta prostitution igen är en omöjlighet i Sverige idag.
Bättre då att stödja och kräva forskning som syftar till att ta fram medel som tar bort den manliga sexdriften utan för mycket biverkningar.
Det kan väl knappast vara lösningen för så många män? Sex är naturligt för vuxna människor.
Anonym (Urk) skrev 2024-08-17 07:03:39 följande:
"Jag får inte ligga gratis så jag vill att det ska vara lagligt för mig att utnyttja människor som inte har möjlighet att säga nej"... Mysigt! Du har inte funderat på om det är dina vidriga värderingar och trista människosyn som repellerar kvinnor...?
Om du verkligen vill ha sex och tycker att det verkar vara helt okej att jobba som prostituerad så får du väl börja sälja rumpan till kåta kubbar själv, förmodligen betydligt lättare för dig på den marknaden. Då får du nästan garanterat ha sex. Problemet löst!
Jag vill ligga med kvinnor.
Anonym (BBW) skrev 2024-08-17 07:52:32 följande:
Det är faktiskt inte kvinnors ansvar att lösa problemet att vissa män är sjukt oattraktiva. Det handlar självklart inte bara om utseende utan om värderingar och syn på medmänniskor.
Frågan är hur TS tänkt lösa problemet med att det finns män som har behov av sex men som inte lyckas attrahera någon att ha sex med. Skall det arrangeras ett stort lotteri där kvinnor tvingas bli ett objekt som män kan vinna för en timme, en dag eller en vecka.
En hel del män är oattraktiva som du skriver. Men det är många som inte är det och aldrig får till det ändå. Jag rankar inte mig själv särskilt högt men jag gör det bästa av min situation för att förbättra mitt utseende men det har aldrig velat sig ändå.
Mitt förslag är att vi legaliserar sexköp så att dessa män kan få lite sex och närhet ibland. Det talas mycket om den kvinnliga psykiska ohälsan men det finns en enorm ohälsa hos oss män också som får gå sexlösa hela livet ingen bryr sig om.
Anonym (JB) skrev 2024-08-17 13:47:05 följande:
Det är ju inte kvinnornas fel att män generellt är noll kräsna och sätter på vilka skator som helst, samt att män inte anstränger sig alls lika mycket. Om du tänker på hur mycket tid kvinnor lägger på att duscha, fixa hår och smink, omsorgsfullt välja kläder, stryka kläder och att lukta gott m.m... Efter den ansträngningen är kvinnan definitivt värd ett ligg.
Ja alldeles för många män har är kravlösa och sätter på allt. Riktiga flodhästar till kvinnor kan få ligga, men en relativt snygg man får aldrig ligga många gånger.
Vill ni kvinnor att vi killar sminkar oss? Jag gör gärna det om det ökar min chanser.