• Anonym (Kvinna)

Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!

"Avslutade just en skööön stund med mig själv"

"Tog en långdusch och passade på att tömma"

"Aaah...hade det nyss skönt med handen"

Och så vidare....

Kommentarer som emellanårt dyker upp via kontakter på ex Tinder.

Snälla, sluta berätta att ni har runkat!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!
  • Anonym (Kgkf)
    Gaskarl skrev 2024-08-11 23:27:37 följande:
    Har aldrig varit på Tinder.
    Det är ingen hemlighet att jag gillar att dela bilder. Jag är inte värre än någon annan, och skulle som sagt inte göra det utan samtycke..Jag har heller aldrig kladdat på någon kvinna ute på krogen, eller klappat i rumpan, har aldrig fattat den grejen.
    Okej så din tjej vet om det? Och du hade tyckt att det vore okej om hon gjorde likadant mot dig. Vad bra!
  • Gaskarl
    Anonym (Kgkf) skrev 2024-08-12 06:41:23 följande:
    Okej så din tjej vet om det? Och du hade tyckt att det vore okej om hon gjorde likadant mot dig. Vad bra!
    Du kan väl höra av dig privat och berätta vad det är du stör dig på hos mig, eller hackar du likadant på fler, det kanske är du som trycker tummen ner och anmäler alla trådar?..Annars önskar jag dig en fin vecka. 
  • Core
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-08-11 22:20:55 följande:
    Inte vanligt men förekommer
    du kanske känner till att dick pics är vanligt och tycker du då att steget till att skriva att man runkat är så stort?
    sant, det går väl under samma beteenden antar jag
  • Anonym (joel)

Jag skulle tro att detta beteende handlar om vad man har att erbjuda när man vill hitta partner. Den som är smart kommer vilja framhäva sitt intellekt och den som är empatisk vill framhäva den sidan, den som är framgångsrik kommer prata mycket om sina prestationer. Sen finns det de som peakade någonstans i tonåren när deras största stolthet var deras sexualitet, och nu i vuxen ålder är sex det främsta de har att erbjuda. Då blir det dickpics och snuskprat för hela slanten.

• Anonym (Ullis)

(Goneril) Jo? Fast kanske inte om man gillar scat förstås:D
    Trodde det skulle gå fram till de flesta att kroppstömningar inte är sexigt. Uttrycker man "orgasm" som "tömning" då låter det aldrig någonsin sexigt utan mer som nödvändig avfallstömning.

• Anonym (Tompengpung)
    Anonym (Ullis) skrev 2024-08-11 21:11:43 följande:

Jag var precis på hemlighuset och tömde, blev en låååång kabel det🤩

Samma sak som att berätta om annan tömning av kroppsavfall. 
    Blir ni kåta grabbar? ; D

Hemlighuset..... Vad fan är det? Är det nåt hus som KGB har? Drog du en kabel för avlyssning? Om den nu var lång, vilket land avlyssnar du?
  • Anonym (Kgkf)
    Gaskarl skrev 2024-08-12 06:51:16 följande:
    Du kan väl höra av dig privat och berätta vad det är du stör dig på hos mig, eller hackar du likadant på fler, det kanske är du som trycker tummen ner och anmäler alla trådar?..Annars önskar jag dig en fin vecka. 
    Jag stör mig på det jag säger , inget annat. och jag hade sagt det i verkligheten också om jag hade känt dig. Fast då hade jag skvallrat till din tjej. 
  • Anonym (Kgkf)

Och stör mig är fel ord. Jag tycker det är oerhört fult att bedra sin partner. för jo, det är det du gör.

• Anonym (Kvinna)

Känner ni kvinnor igen detta?
    "Aaah....lättade på trycket. Känns så bra nu"

• Anonym (Fille)

Håller med. ruta slunka. 

Svar på tråden Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!