• Anonym (Kvinna)

Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!

"Avslutade just en skööön stund med mig själv"

"Tog en långdusch och passade på att tömma"

"Aaah...hade det nyss skönt med handen"

Och så vidare....

Kommentarer som emellanårt dyker upp via kontakter på ex Tinder.

Snälla, sluta berätta att ni har runkat!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!
  • baam77

Jag förstår att det är många tjejer som kollar upp just detta med i fall han har redan någon eller om han finns i brottsregistret.  

• Anonym (Tänk såhär)
    baam77 skrev 2024-08-11 17:59:58 följande:

Jag förstår att det är många tjejer som kollar upp just detta med i fall han har redan någon eller om han finns i brottsregistret.  

Det finns ju sajter just för otrogna där man kan träffa andra som vill delta i sådant, varför utge sig för att vara singel på andra platser eller skriva till någon som uttryckligen har skrivit att hon absolut inte är intresserad av vänsterprasslande män och att hon hatar all form av otrohet?
  • baam77
    Anonym (Tänk såhär) skrev 2024-08-11 18:44:01 följande:
    Det finns ju sajter just för otrogna där man kan träffa andra som vill delta i sådant, varför utge sig för att vara singel på andra platser eller skriva till någon som uttryckligen har skrivit att hon absolut inte är intresserad av vänsterprasslande män och att hon hatar all form av otrohet?
    jättekonstigt. 
  • Anonym (Ullis)

Jag var precis på hemlighuset och tömde, blev en låååång kabel det🤩

Samma sak som att berätta om annan tömning av kroppsavfall. 
    Blir ni kåta grabbar? ; D

• Anonym (Kgkf)
    Gaskarl skrev 2024-08-11 17:22:38 följande:

Har du tagit upp, skrivit något liknande på din Tinderprofil? 
    Jag skriver gärna om sex och skickar bilder/tar emot, men bara om det finns ett samtycke, om man kommit så långt. Inte annars.

Är inte förvånad, du lägger ju upp bilder här med jämna mellanrum. Iaf förr. Det där om tinder vet väl inte din stackars tjej heller säkert.
  • Core

Är ni allvarliga, är det en grej?

Då drar man uppenbarligen till sig, eh, ett speciellt klientel om det är vanligt förekommande 

• Anonym (Kvinna)
    Core skrev 2024-08-11 21:56:19 följande:

Är ni allvarliga, är det en grej?

Då drar man uppenbarligen till sig, eh, ett speciellt klientel om det är vanligt förekommande 

Inte vanligt men förekommer
    du kanske känner till att dick pics är vanligt och tycker du då att steget till att skriva att man runkat är så stort?
  • Anonym (Tänk såhär)

Jag tror jag vet varför en del killar håller på sådär. Det finns ett fåtal kvinnor som håller på sådär, och män verkligen älskar dem. Kvinnor som pratar om sex och är vulgära får alltid en stor manlig "publik" om man är på tex. en fest.

Eftersom män älskar när kvinnor gör så, så tror de att kvinnor gillar när män håller på så. 

Denise pratar om hur och hur ofta hon onanerar och män flockas. Det eller hon klär av sig naken och dansar på ett bord. Män flockas kring henne. Då tänker Pelle att men det där kan ju jag också göra. Fast det har helt motsatt effekt.

• Gaskarl
    Anonym (Kgkf) skrev 2024-08-11 21:53:49 följande:
    Är inte förvånad, du lägger ju upp bilder här med jämna mellanrum. Iaf förr. Det där om tinder vet väl inte din stackars tjej heller säkert.
    Har aldrig varit på Tinder.
    Det är ingen hemlighet att jag gillar att dela bilder. Jag är inte värre än någon annan, och skulle som sagt inte göra det utan samtycke..Jag har heller aldrig kladdat på någon kvinna ute på krogen, eller klappat i rumpan, har aldrig fattat den grejen.
  • Anonym (Goneril)
    Anonym (Ullis) skrev 2024-08-11 21:11:43 följande:

Jag var precis på hemlighuset och tömde, blev en låååång kabel det🤩

Samma sak som att berätta om annan tömning av kroppsavfall. 
    Blir ni kåta grabbar? ; D

Ja. Du tror väl inte på allvar att det där var särskilt lyckst som avtändande exempel?
Svar på tråden Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!