• Anonym (Kvinna)

Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!

"Avslutade just en skööön stund med mig själv"

"Tog en långdusch och passade på att tömma"

"Aaah...hade det nyss skönt med handen"

Och så vidare....

Kommentarer som emellanårt dyker upp via kontakter på ex Tinder.

Snälla, sluta berätta att ni har runkat!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Ullis) skrev 2024-08-11 21:11:43 följande:

Jag var precis på hemlighuset och tömde, blev en låååång kabel det🤩

Samma sak som att berätta om annan tömning av kroppsavfall. 
    Blir ni kåta grabbar? ; D

För några år sedan såg jag en presentation där tjejen hade skrivit hur mycket hon väger nybajsad. Bland det mest avtändande jag läst.
  • Anonym (Ledsen tjej)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-25 13:54:38 följande:
    Ett kufiskt sätt att ge en komplimang till en kvinna. Rätt osmart gjort.
    Det var mycket osmart gjort av den killen 
    Anonym (Ullis) skrev 2024-08-26 12:55:44 följande:
    Är det du på riktigt på bilden? Då känns det nog värre. Även om det finns vissa som kanske tar det som en komplimang. Hur som, väldigt sunkigt beteende att tala om det för dig. Han blir väl kåtare av att veta att du vet. Han kanske skäms lite nu när du skriver det här. Vissa saker vill man faktiskt vara lyckligt ovetandes om, som om man varit en runkfantasi hos någon man inte har den relationen till.
    Jag hade en profilbild på mig själv då det hände. Jag tar det inte som en komplimang om nån skriver att dom runkar till min profilbild och nej jag tror inte att han skäms.
    Har även fått du som är så snygg måste ju ha en mycket fin kropp så har du lust att dela en del bilder på din kropp  
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-27 01:31:38 följande:
    Är det därför du är ledsen?
    Jag blev ledsen då för då var jag bara 22 år 
  • molly50
    Anonym (Ullis) skrev 2024-08-26 12:55:44 följande:
    Är det du på riktigt på bilden? Då känns det nog värre. Även om det finns vissa som kanske tar det som en komplimang. Hur som, väldigt sunkigt beteende att tala om det för dig. Han blir väl kåtare av att veta att du vet. Han kanske skäms lite nu när du skriver det här. Vissa saker vill man faktiskt vara lyckligt ovetandes om, som om man varit en runkfantasi hos någon man inte har den relationen till.
    Jag har också råkat ut för det där.
    Och det var inte bara min profilbild utan även andra bilder jag hade i ett album på dejtingsajten jag höll till på.
    Har även hänt mig här på FL,pga min profilbild.
    Jag tar det inte som en komplimang utan får bara äckelkänslor då jag tycker det är direkt avtändande.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-27 01:40:24 följande:
    För några år sedan såg jag en presentation där tjejen hade skrivit hur mycket hon väger nybajsad. Bland det mest avtändande jag läst.
    Helt allvarligt? Det är faktiskt ännu knäppare. Berättade hon hur ofta hon bajsade?
  • Anonym (Ullis)
    molly50 skrev 2024-08-27 16:44:05 följande:
    Jag har också råkat ut för det där.
    Och det var inte bara min profilbild utan även andra bilder jag hade i ett album på dejtingsajten jag höll till på.
    Har även hänt mig här på FL,pga min profilbild.
    Jag tar det inte som en komplimang utan får bara äckelkänslor då jag tycker det är direkt avtändande.
    Vissa är inte kloka! Börja ragga eller tjata om bilder oavsett om det är familjeliv, oneline-alfapet eller quizkampen. Gemensamt är att det är ställen där man absolut inte borde göra sånt.
    Även på dejtingsajter borde man kunna bete sig! Fast det kanske bara är bra så att det gör det enkelt att veta vilka man kan sortera bort direkt iofs; )
  • Johan70

Alltså, vem skriver så där? Finns det verkligen vuxna män som uttrycker sig så? Fy fan vad töntigt. 

• Anonym (Ullis)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-27 01:40:24 följande:
    😅🤣???? 
    Seriöst?! 

Hon kanske letar partner som inte har några problem med närgånget kroppsfunktions-snack? Väldigt udda att skriva i en profil!

Min kille är nästan motsatsen. Det är jättekul! Han är väldigt obekväm med att säga saker som fitta, kuk, bajs eller kåt. Har aldrig varit med om det förr då alla män jag varit med har varit mer grova i munnen än jag. 
    Det är verkligen jätteroligt och gulligt när han skrattar och blir röd om kinderna när jag pushar honom att säga en viss sak:D
  • Anonym (A)

Ska bara Snälla killar göra det? 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Ullis) skrev 2024-08-27 23:36:34 följande:
    Vissa är inte kloka! Börja ragga eller tjata om bilder oavsett om det är familjeliv, oneline-alfapet eller quizkampen. Gemensamt är att det är ställen där man absolut inte borde göra sånt.
    Även på dejtingsajter borde man kunna bete sig! Fast det kanske bara är bra så att det gör det enkelt att veta vilka man kan sortera bort direkt iofs; )
    Jo, men det där har nog de flesta varit med om.
    "Har du bild på fittan?" i femte mailet.
  • molly50
    Anonym (Ullis) skrev 2024-08-27 23:36:34 följande:
    Nej,precis! Och sen undrar de varför de inte får napp?

Ja,det gör det ju enkelt att sålla bort sådana personer.
Svar på tråden Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!