• Anonym (Kvinna)

Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!

"Avslutade just en skööön stund med mig själv"

"Tog en långdusch och passade på att tömma"

"Aaah...hade det nyss skönt med handen"

Och så vidare....

Kommentarer som emellanårt dyker upp via kontakter på ex Tinder.

Snälla, sluta berätta att ni har runkat!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!
  • Anonym (Ullis)
    Anonym (Tompengpung) skrev 2024-08-12 19:16:10 följande:
    Hemlighuset..... Vad fan är det? Är det nåt hus som KGB har? Drog du en kabel för avlyssning? Om den nu var lång, vilket land avlyssnar du?
    🤭🤣

Japp. Det är ett småhemligt ställe, inte KGB status direkt, men där man ändå lägger "avfallskablar". 
    Hade förhoppningar om att den skulle nå Nordkoreas ledare men lyckades inte. Får preparera bättre och sikta längre nästa gång.
  • Anonym (joel)
    Anonym (Ullis) skrev 2024-08-13 19:13:00 följande:
    🤭🤣

Japp. Det är ett småhemligt ställe, inte KGB status direkt, men där man ändå lägger "avfallskablar". 
    Hade förhoppningar om att den skulle nå Nordkoreas ledare men lyckades inte. Får preparera bättre och sikta längre nästa gång.
    Nordkoreas skickar brev med ballonger, du kanske ska testa den tekniken istället 😁
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (joel) skrev 2024-08-13 19:53:48 följande:
    Nordkoreas skickar brev med ballonger, du kanske ska testa den tekniken istället 😁
    Hur hör det till ämnet?
  • Anonym (Hej)

Jag drar en handtralla nu och tänker på ts.

• Anonym (Ledsen tjej)

Fick ett pm från en karl som berättade att han drog en handtralla till min profilbild  

• Anonym (Man)
    Anonym (Ledsen tjej) skrev 2024-08-25 13:41:32 följande:

Fick ett pm från en karl som berättade att han drog en handtralla till min profilbild  

Ett kufiskt sätt att ge en komplimang till en kvinna. Rätt osmart gjort.
  • Anonym (Ullis)

Är det du på riktigt på bilden? Då känns det nog värre. Även om det finns vissa som kanske tar det som en komplimang. Hur som, väldigt sunkigt beteende att tala om det för dig. Han blir väl kåtare av att veta att du vet. Han kanske skäms lite nu när du skriver det här. Vissa saker vill man faktiskt vara lyckligt ovetandes om, som om man varit en runkfantasi hos någon man inte har den relationen till.
  • Anonym (Love)
    Anonym (Erik-perik) skrev 2024-08-10 20:48:01 följande:

Men tänder inte ni kvinnor på det då? Jag tror många män skriver så för att dom tror att kvinnor tänder på det för att dessa män SJÄLVA tycker det är sexigt att berätta. Vad får du för känslor o tankar när dom berättar om sina runkningar o tömningar? 

Känslan man får är lite äckel blandat med att han är en gränsöverskridande person som inte kan känna av vad som är privat och vad som är sådant man delar med främlingar.
  • hejsvejs1978

Haha, jag är tvärtom, jag tror aldrig jag har berättat för någon att jag har runkat. Typ aldrig någonsin. (Frikyrklig uppväxt? Ja. Skadad? Ja, lite).

• Anonym (Mattias)

Är det därför du är ledsen?
Svar på tråden Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!