Inlägg från: Anonym (Ullis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ullis)

Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!

Jag var precis på hemlighuset och tömde, blev en låååång kabel det🤩

Samma sak som att berätta om annan tömning av kroppsavfall. 
    Blir ni kåta grabbar? ; D

• Anonym (Ullis)

(Goneril) Jo? Fast kanske inte om man gillar scat förstås:D
    Trodde det skulle gå fram till de flesta att kroppstömningar inte är sexigt. Uttrycker man "orgasm" som "tömning" då låter det aldrig någonsin sexigt utan mer som nödvändig avfallstömning.

• Anonym (Ullis)
    Anonym (Tompengpung) skrev 2024-08-12 19:16:10 följande:
    Hemlighuset..... Vad fan är det? Är det nåt hus som KGB har? Drog du en kabel för avlyssning? Om den nu var lång, vilket land avlyssnar du?
    🤭🤣

Japp. Det är ett småhemligt ställe, inte KGB status direkt, men där man ändå lägger "avfallskablar". 
    Hade förhoppningar om att den skulle nå Nordkoreas ledare men lyckades inte. Får preparera bättre och sikta längre nästa gång.
  • Anonym (Ullis)
    Anonym (Ledsen tjej) skrev 2024-08-25 13:41:32 följande:

Fick ett pm från en karl som berättade att han drog en handtralla till min profilbild  

Är det du på riktigt på bilden? Då känns det nog värre. Även om det finns vissa som kanske tar det som en komplimang. Hur som, väldigt sunkigt beteende att tala om det för dig. Han blir väl kåtare av att veta att du vet. Han kanske skäms lite nu när du skriver det här. Vissa saker vill man faktiskt vara lyckligt ovetandes om, som om man varit en runkfantasi hos någon man inte har den relationen till.
  • Anonym (Ullis)
    molly50 skrev 2024-08-27 16:44:05 följande:
    Jag har också råkat ut för det där.
    Och det var inte bara min profilbild utan även andra bilder jag hade i ett album på dejtingsajten jag höll till på.
    Har även hänt mig här på FL,pga min profilbild.
    Jag tar det inte som en komplimang utan får bara äckelkänslor då jag tycker det är direkt avtändande.
    Vissa är inte kloka! Börja ragga eller tjata om bilder oavsett om det är familjeliv, oneline-alfapet eller quizkampen. Gemensamt är att det är ställen där man absolut inte borde göra sånt.
    Även på dejtingsajter borde man kunna bete sig! Fast det kanske bara är bra så att det gör det enkelt att veta vilka man kan sortera bort direkt iofs; )
  • Anonym (Ullis)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-27 01:40:24 följande:
    För några år sedan såg jag en presentation där tjejen hade skrivit hur mycket hon väger nybajsad. Bland det mest avtändande jag läst.
    😅🤣???? 
    Seriöst?! 

Hon kanske letar partner som inte har några problem med närgånget kroppsfunktions-snack? Väldigt udda att skriva i en profil!

Min kille är nästan motsatsen. Det är jättekul! Han är väldigt obekväm med att säga saker som fitta, kuk, bajs eller kåt. Har aldrig varit med om det förr då alla män jag varit med har varit mer grova i munnen än jag. 
    Det är verkligen jätteroligt och gulligt när han skrattar och blir röd om kinderna när jag pushar honom att säga en viss sak:D
Svar på tråden Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!