Inlägg från: Anonym (Kgkf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kgkf)

Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!

Anonym (Erik-perik) skrev 2024-08-10 20:48:01 följande:

Men tänder inte ni kvinnor på det då? Jag tror många män skriver så för att dom tror att kvinnor tänder på det för att dessa män SJÄLVA tycker det är sexigt att berätta. Vad får du för känslor o tankar när dom berättar om sina runkningar o tömningar? 

Haha nej verkligen inte, så jäkla vidrigt 
  • Anonym (Kgkf)
    Anonym (Kepsen på rätt håll tack) skrev 2024-08-11 16:57:57 följande:

Det har hänt mig exakt noll gånger på 50 år.

Vad är det för neandertalare du hänger med? Har de skavsår på knogarna?

De hänger väl på tinder av en anledning , de får väl inga tjejer 
  • Anonym (Kgkf)

Inte konstigt om man skriver så menar jag

• Anonym (Kgkf)
    Anonym (Tompengpung) skrev 2024-08-11 00:08:59 följande:

Aaahhh tömde precis... Och dessutom, körde så jävla snabbt med min bil idag, 235 km/h. Det ni!

Inget o vara stolt över. Det visar bara att du inte tänker på konsekvenserna överhuvudtaget , leker bara cool 
  • Anonym (Kgkf)
    Anonym (L) skrev 2024-08-10 22:34:14 följande:
    Skulle aldrig prata sex med en kvinna innan det hettar till.
    Bra 
  • Anonym (Kgkf)
    Gaskarl skrev 2024-08-11 17:22:38 följande:

Har du tagit upp, skrivit något liknande på din Tinderprofil? 
    Jag skriver gärna om sex och skickar bilder/tar emot, men bara om det finns ett samtycke, om man kommit så långt. Inte annars.

Är inte förvånad, du lägger ju upp bilder här med jämna mellanrum. Iaf förr. Det där om tinder vet väl inte din stackars tjej heller säkert.
  • Anonym (Kgkf)
    Gaskarl skrev 2024-08-11 23:27:37 följande:
    Har aldrig varit på Tinder.
    Det är ingen hemlighet att jag gillar att dela bilder. Jag är inte värre än någon annan, och skulle som sagt inte göra det utan samtycke..Jag har heller aldrig kladdat på någon kvinna ute på krogen, eller klappat i rumpan, har aldrig fattat den grejen.
    Okej så din tjej vet om det? Och du hade tyckt att det vore okej om hon gjorde likadant mot dig. Vad bra!
  • Anonym (Kgkf)
    Gaskarl skrev 2024-08-12 06:51:16 följande:
    Du kan väl höra av dig privat och berätta vad det är du stör dig på hos mig, eller hackar du likadant på fler, det kanske är du som trycker tummen ner och anmäler alla trådar?..Annars önskar jag dig en fin vecka. 
    Jag stör mig på det jag säger , inget annat. och jag hade sagt det i verkligheten också om jag hade känt dig. Fast då hade jag skvallrat till din tjej. 
  • Anonym (Kgkf)

Och stör mig är fel ord. Jag tycker det är oerhört fult att bedra sin partner. för jo, det är det du gör.

Svar på tråden Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!