• Anonym (2024)

Finns det kvinnor med Mellanöstern bakgrund som har Svenska partners?

Har aldrig sett det ute på stan är det så ovanligt som jag tror att det är?

• Svar på tråden Finns det kvinnor med Mellanöstern bakgrund som har Svenska partners?
  • Anonym (2024)
    Anonym (hav) skrev 2024-08-07 15:23:45 följande:

Jag har mellanöstern bakgrund  och har alltid dejtat svenska killar. 

Är det för att du enbart dras till Svenskar killar? 
  • Anonym (hav)

Ja. Jag dras bara till blonda och blåögda killar så förklarar mycket till varför jag alltid dejtat svenskar. Det år min typ av killsmak om jag säger så. 

• Anonym (hav)

Jag är född och uppvuxen i Sverige så jag tänker och lever som en svensk. Det förklarar en del också till varför jag endast dras till svenska killar. 

• Anonym (2024)
    Anonym (hav) skrev 2024-08-09 09:15:03 följande:

Ja. Jag dras bara till blonda och blåögda killar så förklarar mycket till varför jag alltid dejtat svenskar. Det år min typ av killsmak om jag säger så. 

Men hur är det med rödhåriga brunhåriga killar då inte lika intressant?
  • Anonym (X)
    Anonym (2024) skrev 2024-08-09 06:42:05 följande:
    Föll du snabbt för honom. Eller tog det sin tid 
    Det tog sin tid eftersom jag knappt hade avsikt att skaffa partner där och då 
  • Anonym (2024)
    Anonym (X) skrev 2024-08-09 10:15:55 följande:
    Det tog sin tid eftersom jag knappt hade avsikt att skaffa partner där och då 
    Har du och dina vänner samma killsmak. Så det var ganska så oväntat helt enkelt. Trodde du han redan var upptagen?
  • Anonym (Nytt)
    Anonym (X) skrev 2024-08-07 12:46:08 följande:
    Nja, men jag var väldigt klar med att jag aldrig skulle någonsin gifta mig med någon från samma land. Så jag har bara dejtat liknande svenska killar och som inte "ser ut ett dugg" som jag gör. Det blev därför ingen direkt överraskning för mina vänner för de har aldrig sett mig dejta någon annan "typ". Mina vänners reaktion till min kille var "vi kan se att det är din typ"
    Varför då? Vilket land är det om man får fråga. Du attraheras av din motsats är det därför du dejtar Svenska killar?
  • Anonym (X)
    Anonym (2024) skrev 2024-08-09 10:21:48 följande:
    Har du och dina vänner samma killsmak. Så det var ganska så oväntat helt enkelt. Trodde du han redan var upptagen?
    Ja vi har samma killsmak, vi skämtar om att vi alltid dejtar average svensson, så ja, vi har i princip samma killsmak. Men när "ursprungsfrågan" är färdigdebatterad så skiljer sig våra smaker så otroligt, vi faller för två helt olika typer av män så skilt från varandra det bara kan gå.

Att han var upptagen var inte direkt något jag funderade på eftersom han var på Hinge också  dock tog han bort det efter några veckor in i vårt förhållande
  • Anonym (2024)
    Anonym (X) skrev 2024-08-09 10:38:13 följande:
    Ja vi har samma killsmak, vi skämtar om att vi alltid dejtar average svensson, så ja, vi har i princip samma killsmak. Men när "ursprungsfrågan" är färdigdebatterad så skiljer sig våra smaker så otroligt, vi faller för två helt olika typer av män så skilt från varandra det bara kan gå.
    Har dina vänner också mellanösternbakgrund eller är du ensam om det? Är det olika personligheter ni faller för trots att ni gillar samma utseende 
  • Smecker

Har ett par svenska killkompisar som är gifta med kvinnor från Mellanöstern, och ett flertal tjejkompisar och -bekanta från Mellanöstern som är gifta med svenska killar. Har själv haft kortare relationer/kk med kvinnor från Mellanöstern, så ser inte riktigt det kontroversiella och unika med det.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Finns det kvinnor med Mellanöstern bakgrund som har Svenska partners?